וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: בילבאו הפסידה 3:1 לסוסיאדד בדרבי הבאסקי

המארחת קיוותה לשמח את האוהדים בדרבי האחרון בסן מאמס, אך יריבתה זכתה בניצחון מוצדק. ולה כבש את שער הפרידה

דרבי הפרידה של אתלטיק בילבאו מאצטדיון סן מאמס העתיק, הסתיים בהפסד צורב 3:1 בדרבי לריאל סוסיאדד. 90 שנה מאז הדרבי הראשון בסן מאמס בו ניצחו 0:2, המארחים קיוו להתרחק מהתחתית ולספק לאוהדים זיכרון טוב מהאצטדיון, אלא שהיריבה המושבעת המשיכה בתקופה הנהדרת שלה והעמיקה את המשבר בקבוצה של מרסלו ביילסה.

קרלוס ולה שחקן ריאל סוסיאדד. David Ramos, GettyImages
התכבד בשער האחרון של משחקי הדרבי בסן מאמס. קרלוס ולה/GettyImages, David Ramos

בילבאו הגיעה אחרי שני הפסדים רצופים, כולל תבוסה ביתית 4:0 לאספניול שהייתה הכי גבוהה שלה בבית בעשור האחרון. לעומתה, סוסיאדד חולמת על אירופה והיא נותרה עם הפסד בודד ב-15 משחקים (לריאל מדריד). הפתיחה דווקא הייתה של בילבאו, שעלתה ליתרון בדקה ה-30 מוולה אדיר של איבאי גומס. אנטואן גריזמן הצרפתי איזן בנגיחה אחרי אסיסט של גונסאלו קסטרו בחלוף ארבע דקות, והמחצית השנייה כבר הייתה כולה של האורחת.

אימנול אגירצ'ה היה במקום כדי לדחוק מקרוב את השני של סוסיאדד בדקה ה-67, אחרי השמטה על הקו של השוער הצעיר ראול פרננדס. מיד לאחר השער החליף קרלוס ולה את אגירצ'ה, ובדקה ה-76 המקסיקני התכבד בשער האחרון אי פעם של משחקי דרבי בקתדרלה, כשבעט בשמאל מ-15 מטרים שטוח אל הרשת אחרי אסיסט של עוד מחליף, דויד סורוטוסה, בנגיעתו הראשונה בכדור. סוסיאדד התקדמה זמנית למקום החמישי, בילבאו תקועה במקום ה-14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully