וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ברצלונה רוצה לצרף את הוגו לוריס

שוער נבחרת צרפת, שרק בקיץ האחרון עבר לטוטנהאם, מועמד להחליף את ואלדס בקאמפ נואו. ומי מעוניינת באלכסיס סאנצ'ס?

האם ההופעה המאכזבת של מארק אנדרה טר שטגן בהפסדה של מנמשנגלדבאך אמש (חמישי) 2:0 ללאציו גרמה לברצלונה לחשוב מחדש על סוגיית השוער העתידי שלה? אחרי דיווחים שונים על סיכום ראשוני עם השוער הגרמני, טוענים היום בעיתון 'ספורט' הקטלאני כי ברצלונה חושקת במועמד חדש ומפתיע - הוגו לוריס. הצרפתי הגיע רק הקיץ לטוטנהאם והשתלט על עמדת השוער הראשון שהייתה שייכת לבראד פרידל הוותיק. על פי הדיווח, בטוטנהאם מעריכים כי בקיץ הבא הוא עשוי לקפוץ כיתה לברצלונה.

לוריס, כאמור, נרכש על ידי טוטנהאם משורות ליון, בשורותיה שיחק ארבע שנים. השוער בן ה-26, המתנשא לגובה של 1.88 מטרים, החל את הקריירה בניס והספיק להפוך לקפטן של נבחרת צרפת בקדנציה של המאמן לשעבר לורן בלאן. סך הכל יש לו ברזומה 36 משחקים בינלאומיים, כולל ביורו האחרון. בקטלוניה רואים בו מחליף אפשרי לוויקטור ואלדס, שלא הסכים להאריך את חוזהו שמסתיים ב-2014 ועשוי לעזוב כבר בקיץ הקרוב. טוטנהאם, מנגד, כבר הביעה עניין בשוער אוסאסונה אנדרס פרננדס.

שוער נבחרת צרפת הוגו לוריס נפרד מאוהדי ליון. Laurent Cipriani, AP
מתכנן מעבר נוסף? הוגו לוריס/AP, Laurent Cipriani

מי שעשוי להיפרד בקיץ מברצלונה הוא אלכסיס סאנצ'ס, שעל פי דיווחים באיטליה הוצב בראש סדר העדיפיות של יובנטוס לקראת הקיץ. ב'טוטוספורט' טענו כי אנטוניו קונטה נכח במשחק בין מילאן לברצלונה, בעיקר כדי לעקוב אחר הצ'יליאני, שנהנה מתקופה מוצלחת בסרייה A במדי אודינזה, לפני המעבר לקאמפ נואו. יובה מסתמכת על הקשרים הטובים שלה עם פרננדו פליסביץ', סוכנם של אלכסיס ושל ארתורו וידאל, שבעצמו מנסה לשכנע את חברו הטוב להצטרף אליו בטורינו. ברצלונה שילמה ב-2011 כ-26 מיליון יורו עבור אלכסיס, שסובל מירידה ביכולתו העונה וכבש רק שער אחד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully