וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריסטיאנו: "הביקורות עליי מחוץ למגרש פוגעות בי"

רגע לפני שבוע קריטי לריאל, הפורטוגלי העניק ראיון חושפני: "הקריירה שלי דורשת ממני להעמיד חוצץ ביני ובין אחרים"

שבוע קריטי עומד בפני כריסטיאנו רונאלדו וריאל מדריד. הבלאנקוס יתארחו מחר (שבת, 21:00, ישיר בספורט 5) בריאזור אצל דפורטיבו לה קורוניה, אך הדובדבן שבקצפת יהיה שני משחקי הקלאסיקו מול ברצלונה - האחד במסגרת גביע המלך ביום רביעי, והשני בשבת במסגרת הליגה.

אגב, באנגליה דווח היום כי מנצ'סטר יונייטד מעוניינת להחזיר אותו, ואף מוכנה לשלם 63.5 מיליון יורו עבורו. בין משחק אחד למשנהו, התפנה הסופרסטאר הפורטוגלי להצטלם לשער של המגזין GQ הספרדי, והעניק לו ראיון חושפני על ריאל מדריד, מנצ'סטר יונייטד, אלכס פרגוסון והחיים שאחרי הכדורגל.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד מאוכזב. רויטרס
"הביקורות פוגעות בי". רונאלדו/רויטרס

"הקריירה שלי דורשת ממני לבנות חומה ביני ובין אחרים", פתח ואמר. "ביקורת היא חלק מהמשחק, חייבים לחיות עם זה. אבל מה שהכי פוגע בי זו הביקורת על מה שקורה מחוץ למגרש. לא מפריע לי שבאים אליי בטענות על המשחק, בגלל שאני הראשון להודות בטעויות שלי על המגרש.

"יש לי הרבה חברים בחדר ההלבשה של ריאל מדריד, לא רק פורטוגלים", התייחס כריסטיאנו ליחסיו עם שאר השחקנים של הבלאנקוס. "ריאל הוא המועדון הכי גדול בעולם, אז אנשים מצפים תמיד שנהיה מושלמים. תמיד יש מקום לשיפור, ותארים הם הדבר חשוב, אבל כך גם דברים אחרים.

"אני אסיר תודה לאלכס פרגוסון, גם כמאמן נהדר וגם כאדם נהדר", סיפר על מאמנו בעבר, ויריבו בהווה בשמינית גמר ליגת האלופות. "נכון שהיו בינינו כל מיני אי הבנות בעבר, אבל זה משהו שקורה בין שני אנשים שעובדים כל כך הרבה ביחד ברמות הגבוהות".

אלכס פרגוסון מאמן מנצ'סטר יונייטד עם כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד. רויטרס
היו בינינו אי הבנות". כריסטיאנו ופרגוסון/רויטרס

רונאלדו, שיגיע לישראל בחודש הבא עם נבחרת פורטוגל ב-22 במרץ, התייחס גם למצבו בנבחרת, ולעובדה כי עדיין לא הגיע לתואר משמעותי עם הנבחרת הלאומית: "הרבה יותר קשה לזכות במשהו עם נבחרות מאשר בקבוצות. פורטוגל נתנה לי את ההזדמנות הראשונה לשחק ברמות הגבוהות ולהבקיע שערים".

ומה לגבי היום שאחרי הפרישה? "הייתי שמח להמשיך ולעסוק במשהו שקשור לעולם הספורט. הכדורגל הוא כל חיי, והייתי רוצה להישאר בו, גם אחרי שאפסיק לשחק. רק הזמן יגיד מה יקרה. כרגע אני מתרכז בשנים שנותרו לי כשחקן פעיל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully