וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיץ' קופצ'אק: "דוויט הווארד הוא העתיד שלנו"

פחות מיממה לטרייד דדליין ב-NBA: הלייקרס מכחישים השמועות על הווארד וגאסול, ברוקלין מתעקשת להשיג את ג'וש סמית'

פחות מיממה לטרייד דדליין ב-NBA, כמה מהקבוצות עומלות על מהלכים אפשריים בדקה ה-90, אך לפחות לעת עתה אף טרייד משמעותי לא יצא לפועל. מי שגועשת ורועשת בימים האחרונים היא הלייקרס, שעל פי שמועות רבות ברחבי ארצות הברית מעוניינת להעביר בטריידים את פאו גאסול, או את דוויט הווארד. היום (רביעי) הכחיש ג'נרל מנג'ר הלייקרס מיץ' קופצ'אק את הדיווחים ושם סוף לספקולציות לפיהן מי מבין שני שחקני הפנים המוכשרים יעזבו את עיר המלאכים.

שחקן  לוס אנג'לס לייקרס דוויט הווארד. GettyImages
בקרוב בסטייפלס סנטר: פסל בדמותו. הווארד/GettyImages

"דוויט הוא העתיד שלנו, אנחנו לא הולכים להעביר אותו בשום טרייד", אמר. "זה פשוט לא יקרה. אין לאף אחד סיבה להתקשר אליי ביממה הקרובה ולשאול עליו. קשה להשיג שחקנים כישרוניים בליגה, וכשיש לך שחקן כמו דוויט, אין לך שום כוונה לוותר עליו. מגיע לו שנתלה את הגופיה שלו על גג הסטייפלס סנטר בסוף הקריירה, ושנציב פסל בדמותו בנקודה מסוימת".

בהתייחס לפאו גאסול, קופצ'אק הכחיש טרייד ביממה הקרובה, אך לא בתום העונה: "קיבלתי הבוקר לא מעט שיחות טלפון מג'י אמים שונים בליגה, אבל פאו לא הולך לעבור בטרייד, לא היום ולא מחר".

ג'וש סמית, אטלנטה הוקס. AP
אולי זה הטרייד שיוציא אותו מאטלנטה? ג'וש סמית'/AP

* בוסטון צירפה באופן רשמי את טרנס וויליאמס לחוזה ל-10 ימים. עוד קודם לכן, גם הסלטיקס הכחישו בתוקף את הדיווחים הגורסים כי הרכז הנהדר רייג'ון רונדו יעבור בטרייד. "קשה להאמין שנעשה שינוי כלשהו בסגל, אולי רק נצרף כמה שחקנים", אמר הג'נרל מנג'ר דני איינג'. כזכור, רונדו סובל מפציעה שתשבית אותו עד תום העונה.

*דיווחים רבים בארצות הברית מספרים על טרייד שנרקם בין אוקלהומה סיטי לפיניקס סאנס. על פי התוכנית, הת'אנדר יקבלו את הסנטר הפולני מרצ'ין גורטאט ואת פורוורד הפועל חולון ובני השרון בעבר, פי ג'יי טאקר. בתמורה, תעביר את קנדריק פרקינס, ג'רמי לאמב ובחירת דראפט בסיבוב הראשון.

* ברוקלין מנסה להעביר לשורותיה את הפורוורד המצוין של אטלנטה, ג'וש סמית'. לשם כך הם מוכנים להעביר להוקס את מרשון ברוקס, כריס האמפריז ובחירת דראפט בסיבוב הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully