וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הווארד צחק על קובי מאחורי הגב במשחק האולסטאר"

ב-LA טוענים: יחסים רעים בין כוכבי הלייקרס. שמועות טריידים: גארנט וג'וש סמית במרכז. אייזיאה משווה בין ג'ורדן ללברון

האם היחסים בין כוכבי לוס אנג'לס לייקרס ממשיכים להתרסק לאור העונה החלשה שעוברת על המועדון מעיר המלאכים?

תקציר הפרקים הקודמים: קובי בריאנט קרא לדוויט הווארד להפסיק להתבכיין על פציעת הכתף, כי ללייקרס אין זמן לחכות לו. סופרמן הגיב "הוא לא רופא, זו הקריירה שלי" וכעת, נראה שסוף שבוע האולסטאר הביא עימו צרות נוספות.

קובי בריאנט, דוויט הווארד שחקני לוס אנג'לס לייקרס. AP
קובי לקח את הדברים הרחק מהווארד/AP

על פי דיווח ב'ניו יורק פוסט', היחסים בין שני הכוכבים היו קרירים עד מאוד במהלך הימים אותם העבירו ביוסטון בסוף השבוע החולף. בין היתר, נטען שהווארד צחק על קובי וחיקה אותו מאחורי גבו בחדר ההלבשה.

"דוויט לקח את המדים של קובי, לבש אותם וחיקה אותו לעיני שאר שחקני נבחרת המערב. הוא הסתלבט על קובי". על פי הדיווח, בחדר נכחו כוכבי היריבה העירונית לוס אנג'לס קליפרס, כריס פול ובלייק גריפין, כמו גם קווין דוראנט מאוקלהומה סיטי.

ככל הנראה, לאחר מכן הגיע בריאנט לחדר ההלבשה ואמר שלום לכל השחקנים מלבד הווארד. "קובי לקח את הדברים שלו ושם אותם כמה שיותר רחוק מדוויט".

* פיל ג'קסון התייחס בראיון למצב הלייקרס, וטען כי הקבוצה לא יודעת לנצל את דווייט הווארד. "הם פשוט לו נותנים לו את הכדור מתחת לסל", אמר ג'קסון, "הווארד בקושי נוגע בכדור. הם פשוט ביטלו את כל היתרונות שלו... אתה צריך שהכדור יהיה שלושה מטרים מהסל. לתת לו את הכדור, לגרום ליריבה לעשות שמירה כפולה, ושכולם מסביבו ייקחו זריקות. זה מה ששאק עשה. במצב הזה כל הדרק פישרים, הרוברט הורים והריק פוקסים קיבלו זריקות פנויות... דווייט יכול להיות כמו שאק, הוא פשוט צריך להתאושש פיזית מהניתוח בגב... הוא אתלט נהדר, ואם יכירו יותר ביכולות שלו, הם יעזרו לו לצבור ביטחון. זה כרגע מה שחסר לו".

ג'וש סמית' שחקן אטלנטה הוקס. AP
השם הלוהט. סמית/AP

שמועות טריידים

מחר (חמישי), ב-22:00 (שעון ישראל), יינעל חלון הטריידים ב-NBA, מה שגורם לקבוצות הליגה להאיץ את המגעים לגבי שחקנים כאלה ואחרים. מלבד עומרי כספי, שעשוי לעזוב את קליבלנד, הנה מספר שמועות מרחבי הליגה.

* האם זה יהיה הטרייד הגדול של הלילה? קווין גארנט לקליפרס תמורת דאנדרה ג'ורדן ואריק בלדסו, שיעשו את דרכם לבוסטון. גם הת'אנדר והספרס מועמדות לקלוט את KG.

* לאור הדיווחים על היחסים הרעועים ביניהם, האם דוויט הווארד יישלח על ידי הלייקרס בטרייד?

* אטלנטה נחושה להעביר בטרייד את ג'וש סמית', אולם כרגע, למרות שלא מעט קבוצות מתעניינות, אין הצעה רצינית על שולחנם של ההוקס.

* אורלנדו והניקס שוקלות טרייד בין ג'יי ג'יי רדיק, שחקן המג'יק, לאימאן שומפארט, שיעזוב את התפוח הגדול.

* דיל אחר שיכול לכלול את רדיק יהיה עם מילווקי, שתעביר תמורתו את לוק מבאה א מוטה ובחירת סיבוב ראשון.

* שיקגו מחפשת להעביר את ריפ המילטון הוותיק.

* פילדלפיה התרשמה מג'רמי פארגו והאריכה את חוזהו עד תום העונה.

* אייזיאה תומאס התייחס לסוגיית לברון ג'יימס-מייקל ג'ורדן: "בתקופתי, לא היה אתלט כמו מייקל. הוא קפץ גבוה מכולם, , הוא היה יותר מהיר מכולם והיה האתלט הכי בולט. כיום לברון הוא האתלט הכי בולט בליגה, והוא יותר אתלטי מג'ורדן. הוא גדול יותר, מהיר יותר, חזק יותר.

"אם תשים אותם על אותו מגרש ולשחק זה נגד זה, הדברים תלויים באילו חוקים משחקים, ומי המאמן שלך. האם מייקל ג'ורדן היה הופך למייקל ג'ורדן בלי פיל ג'קסון? לברון עכשיו נמצא במצב טוב, עם המאמן הנכון והשחקנים הנכונים, והוא פורח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully