וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"קשה להמר נגד עלייה נוספת של באיירן לגמר"

באירופה חגגו את ההצגה של הבווארים: "הם המלכים של לונדון". באנגליה מזהירים: "ארסנל שועטת אל התהום, כמו ליברפול"

הניצחון אתמול (שלישי) של באיירן מינכן 1:3 על ארסנל גרם לשברון לב בממלכה, אבל מנגד בעיתוני גרמניה לא מפסיקים להלל את היכולת של באיירן, שהוכיחה פעם נוספת עד כמה המעמד שלה באירופה יציב. הבווארים, שעשו את המוטל עליהם וניצלו שערים של טוני קרוס, תומאס מולר ומריו מדז'וקיץ' חגגו מול התותחנים האומללים, שהגיבו רק בשער אחד של לוקאס פודולסקי.

טוני קרוס (מימין), באיירן מינכן. רויטרס
המלכה ראתה? שחקני באיירן חוגגים/רויטרס

ב'בילד' לצד שחקני באיירן החוגגים הופיעה דמותה של המלכה עם הכיתוב: "ראית את זה?", והכותרת של המשחק בעיתון היה "המלכים של לונדון". מי שזכה לציון הגבוה ביותר הוא חאבי מרטינס (ציון 1, הגבוה ביותר, בסקלה בין 1 ל-5) שהוגדר כהופעה שמצדיקה את סעיף השחרור הגבוה שלו (40 מיליון יורו).

ארסן ונגר, מאמן ארסנל. רויטרס
"משימה בלתי אפשרית". ונגר/רויטרס

מנגד, בעיתונים האנגלים ניסו להסביר את מעמדה המתערער של ארסנל בכדורגל האירופי. ב'סאן' הזכירו לתותחנים את העובדה שנגמרה להם העונה עם הפספוס האחרון להציל משהו ולזכות בתואר. "ארסנל אמרה שלום להזדמנות האחרונה לזכות במשהו". ב'מירור' חרצו את גורלה של ארסנל וקבעו שמדובר ב"משימה בלתי אפשרית, למרות שונגר כבר הצהיר שהוא חוזר להתחרות על מקום ברביעייה הראשונה באנגליה.

ב'דיילי מייל' היו חריפים בהרבה: "שועטים אל תהום הנשייה, כמו ליברפול, ארסנל קרובה להיות מודחת מהאליטה האירופית אחרי שחטפה בבית בצורה ברוטאלית מבאיירן".

בסטיאן שווינשטייגר, באיירן מינכן, מול ג'ק ווילשייר, ארסנל. AP
"היחסים של ארסנל עם ונגר הופכים להיות חמוצים". ווילשר עם שווינשטייגר/AP

הפרשן האנגלי של 'מירור' אוליבר הולט ניתח את מצבה של ארסנל, וכתב: "ונגר יכול היה להיות עכשיו המאמן באליאנץ ארינה, אבל הוא נשאר נאמן למועדון שבנה בצפון לונדון וכעת הוא צופה בו מתפרק מול אחד המועדונים שהוא סירב לו. כמו שבבאיירן ממתינים לבואו של המשיח החדש שלהם פפ גווארדיולה, היחסים של ארסנל עם ונגר הופכים להיות חמוצים. השאלה הגדולה היא אם ההנהלה לא רוצה להשקיע את הכסף הדרוש כדי להחתים שחקנים שיכולים להחזיר את ארסנל או שמא הכסף זמין וונגר לא רוצה להשתמש בו".

פרשן 'סוקרנט', אנדרו מנגאן, כתב: "באיירן פשוט הייתה גדולה על ארסנל, למרות מחצית שנייה סבירה של התותחנים. ונגר דיבר לפני המשחק על כך שישמח גם במקרה של 0:0, אבל זה חלום שנגמר במהרה. למרות הביקורות המתבקשות על ארסנל, חייבים להחמיא להופעה המרשימה של באיירן, קשה להמר נגד עלייה נוספת שלהם לגמר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully