וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "ננסה להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי בגומלין"

מאמן ארסנל לא איבד תקווה אחרי ההפסד הביתי, 3:1 לבאיירן מינכן. אריאן רובן: "אנחנו משחקים יותר טוב מהעונה שעברה"

משחקי שמינית גמר ליגת האלופות נמשכו הערב (שלישי) וסיפקו לנו עולה אחת כמעט בטוחה: באיירן מינכן גברה בקלות, 1:3 בלונדון על ארסנל ועשתה צעד ענק בדרך לרבע גמר המפעל. טוני קרוס, תומאס מולר ומריו מנדז'וקיץ' חגגו מול התותחנים האומללים, שהצליחו להגיב רק בשער אחד של לוקאס פודולסקי. במשחק השני שנערך במקביל הצליחה פורטו לשמור על הביתיות ולנצח 0:1 את מלאגה בזכות שער ניצחון של ז'ואאו מוטיניו, אך בהתמודדות הזו הכל עדיין פתוח ולספרדים יש הזדמנות טובה לתקן בגומלין.

ארסן ונגר, ארסנל, יופ היינקס, באיירן מינכן. GettyImages
רק הגרמני חייך בסוף. ונגר והיינקס, משמאל/GettyImages

ארסן ונגר, המנג'ר של ארסנל שסופג לאחרונה ביקורת רבה בעקבות התוצאות המאכזבות בליגה המקומית, שוב נחל אכזבה גם בליגת האלופות ואחרי הפסד ביתי 3:1, סיכויי קבוצתו להעפיל לרבע הגמר קלושים. ונגר אמר אחרי המשחק: "פתחנו את המשחק בצורה טובה, אבל באיירן הבקיעו שער מוקדם ולשחק מול קבוצה כזו כשאתה בפיגור זה קשה מאוד. במחצית השנייה חזרנו ל-1:2 והיה נראה שאנחנו חוזרים ל-2:2, אבל הם הבקיעו את השלישי וגמרו את המשחק. באיירן קבוצה חזקה מאוד ואני מברך אותם על הניצחון".

על הסיכויים לקראת ההמשך, אמר הצרפתי: "צריך להגיד את האמת. יהיה קשה מאוד בגומלין, אבל ננסה להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי. נהיה חייבים להבקיע שם. השער השלישי של באיירן עשה להם שירות טוב, יהיה קשה מאוד בגומלין".

ג'ק ווילשר, קשרה הצעיר של ארסנל התייחס בסיום המשחק לביקורת שסופג המאמן שלו ואמר: "אני לא חושב שונגר אשם בהפסד הזה. זה היה יותר תלוי בנו השחקנים. ונגר עושה עבודה מצוינת ב-16 שנים שלו במועדון הזה".

ארסן ונגר, מאמן ארסנל. רויטרס
עוד אכזבה. ארסן ונגר/רויטרס

אריאן רובן, כוכבה של באיירן מינכן, היה השחקן הכי חשוב של הבווארים בעונה שעברה, אך העונה סובל מפציעות תכופות וגם במשחק הערב נכנס כמחליף. רובן התראיין אחרי המשחק ושיבח את קבוצתו: "אני חושב שאנחנו כרגע בכושר מעולה. יש לנו סגל מעולה והשתפרנו מאוד לעומת העונה שעברה. אנחנו בדרך הנכונה לקראת העפלה לרבע הגמר, אבל אנחנו צריכים להיות מרוכזים במשחק הגומלין בגרמניה".

רובן הוסיף: "אני מכיר את ארסנל והקהל הביתי שלה, זה לא פשוט לשחק באמירויות, אבל אני חושב שעשינו עבודה טובה מאוד, ולהבקיע שלושה שערים בלונדון זה הישג נהדר".

טוני קרוס, מי שכבש את השער הראשון של באיירן במשחק, אמר בסיום: "שיחקנו משחק יוצא מהכלל מול קבוצה אירופאית מהטופ. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים משום שברבע השעה הראשונה של המחצית השנייה לא היינו מפוקסים וספגנו שער שלא היינו צריכים לספוג. אסור שזה יקרה".


אוליביה ז'ירו, חלוצה של ארסנל שהגיע להזדמנות מצוינת להשוות ל-2:2 אבל בעט היישר לידיו של נוייר, אמר בסיום כי "ניסינו להילחם במחצית השנייה, אבל אני חושב שהשער השלישי שינה את כל התמונה. שום דבר לא גמור עדיין, אבל נהיה חייבים לכבוש שלושה שערים בחוץ. וכשאתה יודע עד כמה חזקה הגנה שלהם, זה לא יהיה קל".

ג'קסון מרטינס פורטו מול מרטין דמיקליס מלאגה. AP
הפורטוגלים ניצחו במאבק קשה. ג'קסון מול דמיקליס/AP

במשחק השני שנערך הערב, ניצחה כצפוי פורטו אך זה לא הלך לה בקלות. הפורטוגלים עבדו קשה מאוד עד שהשיגו, 0:1 דחוק וייאלצו לעבוד קשה בגומלין כדי להעפיל. "מלאגה נתנה לנו פייט רציני, אבל השגנו תוצאה טובה. שלטנו מהפתיחה עד לסיום המשחק", כך אמר בסיום כובש שער הניצחון ז'ואאו מוטיניו שגם התייחס לשער שכבש: "הסתכלתי על השופט כדי לבדוק אם היה אופסייד, אבל ראיתי שכולם חגגו והבנתי שהשער אושר".

"לא השארנו למלאגה סיכוי להבקיע במשחק הזה, והסיבה היחידה שבגללה אני לא ממש שמח היא משום שלא ניצחנו 0:2, תוצאה שהייתה משקפת יותר את מהלך המשחק", כך אמר בסיום ויטור פריירה, מאמנה של פורטו.

"אף פעם לא טוב להפסיד בשום משחק, אבל להפסיד 1:0 בפורטו זה הרע במיעוטו", כך אמר בסיום המשחק מרטין דמיקליס, בלמה של מלאגה שהוסיף: "חבל על ההפסד כי שיחקנו מול קבוצה מעולה שיודעת איך ללחוץ ולשלוט בכדור היטב. לא הצלחנו לשחק את המשחק הרגיל שלנו, אבל נתנו את הכל".

ז'ואאו מוטיניו, פורטו. רויטרס
שער ניצחון קריטי. מוטיניו/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully