וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליאור ליובין: "הרגשה טובה, ניצחון שמראה על אופי"

18.2.2013 / 23:22

מאמן גלבוע/גליל אחרי הניצחון הגדול על הפועל ת"א: "זה יעשה אותנו טובים יותר". אדלשטיין: "לא היינו צריכים להראות ככה"

קובי אליהו

בדיוק כשהיה נדמה שהפועל גלבוע/גליל כבר השלימה עם הירידה לליגה הלאומית, חזרה הערב (שני) הקבוצה של ליאור ליובין לחיים, כשהשיגה ניצחון חוץ מתוק עם 67:82 על הפועל תל אביב של ארז אדשלטיין. הקבוצה מהצפון חזרה להציג כדורסל התקפי טוב שהיה חסר לה מאוד בשבועות האחרונים, ועם יכולת כזאת, היא יכולה להיות אופטימית לקראת המאבקים בתחתית.

מאמן הפועל גלבוע/גליל ליאור ליובין. קובי אליהו
היו צריכים את זה. ליובין/קובי אליהו

"אני מקווה שזה יעשה אותנו טובים יותר", אמר מאמן גלבוע/גליל, ליאור ליובין. "זו הרגשה טובה, הרבה דברים תלויים בנו, אנחנו חיים כל פעם מחדש כל משחק. היו חמישה-שישה שחקנים שהיו במשחק והיינו צריכים את זה, בטח בחוק רוסי שלכל אחד יש משקל סגולי יותר גדול. זה מוזר לי גם לדבר על להתגבש בשלב כל כך מאוחר של העונה אבל בפועל זה מה שקורה ואנחנו עובדים על זה. ברמה המנטאלית, שבוע שעבר הובסנו על ידי מכבי, היום ניצחנו וזה מראה על אופי".

גם נמרוד טישמן חגג בסיום ואמר: "אנחנו קבוצה מצויינת. יש לנו בעיה של חוסר יציבות ורואים את זה. לצד ניצחונות גדולים על חיפה, ירושלים והפועל תל אביב, אנחנו מפסידים משחקים על סתם. דיברנו כל השבוע על החשיבות של המשחק הזה ואני שמח שהצלחנו לנצח היום. אני גם חיכיתי לפריצה שלי. השנה פתחתי קצת לא טוב אבל עכשיו יש לי חלק יותר משמעותי. הניצחון הזה מתוק. זה נותן זריקות עידוד. המקום שלנו לא בתחתית הטבלה אלא בפלייאוף ואני מקווה שנברח משם".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין. קובי אליהו
לא מקל ראש בהישג של גליל. אדלשטיין/קובי אליהו

ארז אדלשטיין אמר לאחר ההפסד: " גלבוע/גליל זו קבוצה טובה, יש להם שחקנים מוכשרים, וזה קורה כשיש עליות וירידות. הם ניצחו את חיפה בבית כמו שאף אחד לא ניצח את חיפה, אל תקלו בהם ראש. לא היינו צריכים להיראות ככה ואנחנו מאוכזבים". על בריאן רנדל, שרק הצטרף למועדון אמר אדלשטיין: "כולנו מכירים את האיכויות של רנדל. אחרי ארבעה ימים שהוא איתנו, והוא לא מכיר כל כך את החברים, הוא נתן תצוגה ואני בטוח שיש לנו עוד הרבה עם מה לעבוד. צריך לחבר את בריאן לסגל שלנו ולעשות את מה שצריך".

בריאן רנדל עצמו אמר לאחר הבכורה: "זה אירוני שחזרתי לשחק בהפועל ודווקא במלחה ומול גלבוע. היו לי פה שנתיים טובות בירושלים, גם בגליל היה לי טוב. אני חוזר לעניינים, אני צריך עוד להכנס לכושר, אבל אני שמח ממה שעשיתי היום ואני מקווה שניראה טוב יותר. אנחנו לא רוצים להפסיד, בטח לא במשחק הראשון שלי פה אבל זו היתה הזדמנות טובה ללמוד. לחזור להפועל היה מבחינתי אופציה טובה בגלל המאמן ובגלל השחקנים הטובים שמשחקים פה. אני רוצה להיות חלק ממשהו טוב. הקהל של הפועל תל אביב מצויין, הם מעודדים גם אם אנחנו למעלה וגם אם למטה".

שחקן הפועל תל אביב בריאן רנדל מול שחקן הפועל גלבוע/גליל עמית ביר כץ. קובי אליהו
מרוצה מהבכורה שלו. רנדל/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully