וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: גלבוע/גליל גברה 67:82 על הפועל ת"א

יכולת טובה של בריאן רנדל בבכורה לא הספיקה מול יכולת שיא של סאנדרס (25 נק'). מכבי חיפה ניצחה את נתניה 68:79

קובי אליהו

המחזור ה-17 בליגת העל ננעל הערב (שני) עם שני משחקים מרתקים נוספים. אולם ישורון בנתניה אירח קרב צמרת בין ברק נתניה, שנמצאת בתקופה לא רעה, למכבי חיפה, בסיומו האורחים מהכרמל יצאו עם ניצחון 68:79 גדול בחוץ. במלחה נערך משחק תחתית לוהט, כשהפועל תל אביב, שאירחה את המשחק בירושלים בשל עונש רדיוס, עם הרכש החדש בריאן רנדל, קיבלה יכולת טובה מבריאן רנדל בבכורה אך ירדה מנוצחת עם 82:67 מול הפועל גלבוע/גליל עליון.

גל מקל, דונטה סמית', מכבי חיפה בכדורסל. ברני ארדוב
ניצחון קריטי. סמית' ומקל/ברני ארדוב

ברק נתניה - מכבי חיפה 79:68

ערב המשחק, שתי הקבוצות נראו במגמות הפוכות: בעוד נתניה חזרה להציג יכולת מרשימה ורשמה שני ניצחונות רצופים, חיפה הגיע לעיר היהלומים עם ניצחון אחד בלבד מחמישה מחזורים בפתיחת הסיבוב השני. אך כל זה נמחק עם שריקת הפתיחה, כשחיפה ובראד גרינברג, שהדרדרו לאחרונה עד המקום החמישי לאחר זמן מה בו שהו במקום השני, נראו מצוין למן הפתיחה בקרב בין הרביעית לחמישית בטבלה. אחרי היכולת המרשימה בגביע, הקבוצה מהכרמל סוף סוף מזכירה את זו שהחלה את העונה בסערה. דונטה סמית' שנראה כבוי לאחרונה היה מצוין 20 נקודות, פט קאליית'ס חזר לעצמו עם דאבל-דאבל אופייני (11 נקודות ו-11 ריבאונדים) ואפילו פול סטול, ששמועות רמזו כי יעזוב, תרם 12 ו-6 אסיסטים.

שתי הקבוצות הציגו פתיחה מבולבלת, עד שחדירה נאה של אייל שולמן העלתה את נתניה ליתרון ראשון, 3:4. שלשה של קלאיית'ס העלתה אותו ללוח, אך שולמן ענה בשלשה משלו.
המחליפים אנטון שוטבין ואלכס צ'וברביץ' עלו מהספסל וקלעו סל כל אחד, בדרך ליתרון 16:19 לחיפה בתום הרבע הראשון.

ראמל בראדלי ופול סטול החליפו שלשות ביניהם בתחילת הרבע השני, וחיפה שמרה על היתרון. חסימה בצד אחד וסל נוסף בצד השני של צ'וברביץ' העלה את חיפה ליתרון 21:28. ראמל בראדלי התחמם ונתניה התקרבה ל-30:28, וגם מרקו קילינגסוורת' נכנס לעניינים ושמר את המארחת בתמונה. קליעות מדויקות של סטול מהקו הורידו את חיפה ליתרון 36:41 במחצית.

עם פתיחת המחצית השנייה גל מקל ספג עבירה 3 מוקדמת, אך נשאר על המגרש וקלע נקודה 4 במשחק. מקל עם חדירה נוספת העלה את חיפה ליתרון 40:45. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה, ושתי הקבוצות התקשו להשיג נקודות. אלירן גואטה עם ג'אמפ מוצלח הוריד את היתרון של חיפה לנקודה בלבד. שלשה של ראמל בראדלי העבירה את היתרון לנתניה לאחר דקות רבות, ושתי קליעות עונשין של תומאס חתמו את הרבע השלישי, בסיומו הוליכה נתניה 55:56.

אלא שחיפה לא ויתרה בקלות ופתחה היטב את הרבע האחרון. סל של דונטה סמית' העלה את האורחת מהכרמל ליתרון 62:68, שש דקות לסיום, וסל נוסף של סטול במתפרצת העלה את חיפה ליתרון 8. קילינגסוורת' ניסה בכל כוחו להחזיר את נתניה, אך לא היה יכול לבדו. 68:79 לחיפה בסיום.

קלעו למכבי חיפה: דונטה סמית' 20 (7 מ-7 לשתיים, 1 מ-7 לשלוש) ו-5 ריבאונדים, פול סטול (6 אסיסטים) וג'יימס תומאס (14 ריבאונדים) 12 נקודות כל אחד, פט קלאיית'ס 11 (0 מ-5 לשלוש) ו-13 ריבאונדים, גל מקל 9, אלכס צ'וברביץ' 7, עידו קוז'יקרו 5 ו-6 ריבאונדים, אנטון שוטבין 3, בריאן כהן, ליאור שגב שיחקו ולא קלעו.

קלעו לברק נתניה: דרון וושינגטון 16, 8 ריבאונדים ו-6 איבודים, מרקו קילינגסוורת' 15 (5 מ-13 מהשדה) ו-8 ריבאונדים, אייל שולמן (5 אסיסטים) וראמל בראדלי (2 מ-7 לשלוש, 5 ריבאונדים) 10 נקודות כל אחד, יהוא אורלנד 8, אלירן גואטה 5, ריימר מורגן 4 (1 מ-7 מהשדה).

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
שחקן הפועל תל אביב בריאן רנדל מול שחקן הפועל גלבוע/גליל עמית ביר כץ. קובי אליהו
יכולת טובה לא הספיקה בבכורה. רנדל/קובי אליהו
שחקן הפועל תל אביב מתן נאור מול שחקן הפועל גלבוע/גליל דגן יבזורי. קובי אליהו
חזרו לסורם. יבזורי מול נאור/קובי אליהו

הפועל תל אביב - הפועל גלבוע/גליל עליון 82:67

אחרי הניצחון על מכבי חיפה הפועל תל אביב התרחקה מהמקום האחרון וחלמה על חזרה למאבקי הפלייאוף העליון, אך הערב חזרה לסורה ונראתה רע מול האורחת מהצפון\ במשחק שנערך באולם מלחה בעקבות עונש הרדיוס שהושת על האדומים לאחר האירועים החמורים במשחק מול אשקלון. בריאן רנדל שחתם בסוף השבוע האחרון ערך הופעת בכורה טובה למדי דווקא מול האקסית וחזר לאולם בו שיחק עם הפועל ירושלים, אך זה לא הספיק עבור האדומים. החבורה של ליאור ליובין לעומת זאת יוצאת עם חיוך גדול ממלחה. לאחר שהובסה במשחק הליגה האחרון נגד מכבי תל אביב ונשארה במקום האחרון, הניצחון הערב עוזר לה לחלוף מעל אשקלון בטבלה ומעניק לה מרווח נשימה.


קרטיס קלי פתח עם 4 נקודות מהירות, אך יבזורי ענה והעלה את האורחת ליתרון. שלשה של ראקים סאנדרס העלתה את מאזנו ל-8 נקודות, וגלבוע הוליכה 6:15. הפועל תל אביב המשיכה להתקשות בהתקפה, סאנדרס הוסיף שלשה נוספת אך שולדברנד קלע סל יפה בפוסט אפ בצד השני. בריאן רנדל עלה למגרש ודייק פעם אחת מהקו, ושולדברנד שנראה מצוין תפר שלשה שצימקה ל-20:16. דגן יבזורי עם שלשה נוספת חתם את הרבע הראשון, 19:25 לגלבוע גליל.

מהלך יפה של סל ועבירה לסטיט שבר בצורת של כמה דקות ללא סל לאדומים, ורנדל עלה ל-5 נקודות, אך טישמן ענה עם שלשה. אוהדי הפועל תל אביב התפרעו לאחר שנשרקה עבירה טכנית לספסל של האדומים, ואחד מהם הוצא מהאולם, וג'אמפ מוצלח של יותם שירן העלה את הפועל תל אביב ליתרון ראשון, 33:34. שירן הצעיר קלע סל נוסף וחבר לרנדל, ובירידה להפסקה 35:39 להפועל תל אביב.

עם פתיחת המחצית השנייה רנדל עלה למספר נקודות דו ספרתי, וסל של סטיט העלה את הפועל תל אביב ל-39:43. האדומים שמרו על היתרון, מסל של טימור, אך יבזורי בצד השני קלע קליעה מושגעת, והוסיף שלשה נוספת, שהשוותה, 47:47. גלבוע/גליל הוכיחה חוסן מנטלי וחזקה להוביל, וסל ועבירה של מיטשל וואט העלה אותה ליתרון 52:55. גלבוע גליל בסיום הרבע השלישי ביתרון 53:58.

גלבוע/גליל המשיכה את הריצה שלה גם בפתיחת הרבע האחרון. שלשה נוספת השלימה ריצת 6:22 והאורחת עלתה ליתרון דו ספרתי. הפועל תל אביב ניסתה לחזור למשחק, אך גלבוע/גליל סגרה את הצבע היטב וראקים סאנדרס המשיך להפציץ בהתקפה. 3 דקות לסיום, קני הייז העלה את האורחת ליתרון 11, 62:73. נאור צימק ל-6 נקודות יתרון בלבד לגלבוע/גליל, אך גם זה לא הועיל להפועל תל אביב, וגלבוע ירדה מנצחת, 67:82 בסיום.

קלעו להפועל גלבוע/גליל: ראקים סאנדרס 25 (8 ריבאונדים), דגן יבזורי 14 (4 אסיסטים), מיטשל וואט 13 (7 ריבאונדים), נמרוד טישמן 9, קני הייז 6, ג'מאר סמית' ויניב גרין 4 כל אחד, עמית שמחון 3, עמית ביר-כץ 2.

קלעו להפועל תל אביב: בריאן רנדל 14 (9 ריבאונדים), קרטיס קלי 14, דמונטז סטיט 10 (5 ריבאונדים), יונתן שולדברנד 7 (9 ריבאונדים), מתן נאור 7 (7 מ-8 מקו העונשין), בר טימור 7, יותם שירן 4, גל איתן 4.

אוהד הפועל תל אביב נאבק עם המאבטחים. קובי אליהו
המראות הרגילים חזרו על עצמם גם במלחה. אוהד הפועל תל אביב מעוכב על ידי המשטרה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully