וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמון נזף בשחקני הפועל ת"א: "תפסיקו ללכלך זה על זה"

הבעלים כעס באימון הבכורה של דוד, שאמר לשחקנים: "אני מאמין בכם ובסגל הזה, לכל קבוצה יש תקופות לא טובות"

יח"צ - חד פעמי

אחרי תקופה לא קלה בהפועל תל אביב, ערכה היום (שבת) הקבוצה היכרות ראשונה עם מאמנה החדש, פרדי דוד. עוד לפני האימון, ערכו המאמן החדש והבעלים, חיים רמון, אסיפה עם השחקנים, שם ניסו לשפר את מצבם רוחם העגום. "לכל קבוצה ולכל שחקן יש תקופות לא טובות" אמר לשחקנים פרדי דוד, "אבל זה לא אומר ששכחתם לשחק כדורגל. אני מאמין בכם ובסגל הזה, ואני מקווה שיחד איתכם נוציא את הקבוצה לדרך חדשה". עוד הוסיף המאמן הטרי: "המטרה שלנו כרגע היא לחזור עם ניצחון מבאר שבע. לא חשוב לי איך ובאיזו דרך, העיקר שננצח".

פרדי דוד מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
לחזור מבאר שבע עם ניצחון, בכל דרך אפשרית. דוד/מגד גוזני

לעומת דוד, דיבר רמון דווקא על מכת הפציעות שעברה הקבוצה ואף נזף בשחקנים: "מאוד לא אהבתי לראות שחקנים מלכלכים אחד על השני בתקשורת ומדליפים דברים מחדר ההלבשה. אני מצפה מכם שהדברים האלה ייפסקו לחלוטין ותתרכזו רק בכדורגל, ואיך להחזיר את הקבוצה למסלול הנכון".

למרות שזהו אימונו הראשון בקבוצה, נראה כי דוד השאיר רושם טוב על השחקנים. "הוא בלי פוזה ומדבר בגובה העיניים", אמר אחד מהם. "קשה לנו מה שקרה עם יוסי, ויש לנו לא מעט אשמה בזה, אבל אולי פרדי יחזיר את הביטחון שחסר לנו. יש בו משהו שמשדר רוגע". אגב, האוהדים קיבלו את דוד במטח זיקוקים קצר לכבודו.

מי שחזר להתאמן עם הקבוצה היה טוטו תמוז, שכזכור הושעה בשבוע שעבר. עדיין לא ברור אם ועדת המשמעת שהיה צפוי לעמוד מולה אכן תתקיים, והוא צפוי לחזור לסגל מול באר שבע בשבת. מי שלא יהיה בסגל הוא חנן ממן, שייעדר בגלל כרטיסים צהובים, כמו גם שני הבלמים הפצועים, וואליד באדיר וסאבו פאביצ'ביץ'. ממן גם הוא סובל מפציעה קלה בשריר, ואילו שני הבלמים אמורים לשוב לאימונים מלאים בשבוע הבא.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פרדי דוד טוטו תמוז הפועל תל אביב. מגד גוזני
יהיה בסגל בשבת. תמוז עם דוד/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully