וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רוברטו מאנצ'יני: "אני המנג'ר הטוב באנגליה"

מנותק? למרות העונה החלשה, מנג'ר מנצ'סטר סיטי משוכנע: "ב-15 החודשים האחרונים זה המצב. אין מה לעשות, זו המציאות"

העונה הנוכחית רחוקה מלהיות עונת החלומות של רוברטו מאנצ'יני ומנצ'סטר סיטי. הסיטיזנס אמנם השלימו אמש (ראשון) העפלה לרבע גמר גביע האנגלי, לאחר שהביסו 0:4 את לידס, אך מצבם בפרמיירליג רחוק מלהיות אידיאלי, כשהם בפיגור 12 נקודות ממנצ'סטר יונייטד המוליכה. כל זה לא ממש מפריע למנ'גר האיטלקי, שעדיין משוכנע בכוחו. "אני המנג'ר הטוב באנגליה", טען היום בפני התקשורת האנגלית. "ב-15 החודשים האחרונים זה המצב. אין מה לעשות, זו המציאות. זכיתי בפרמיירליג, בגביע הליגה ובמגן הצדקה בתקופה הזאת, וזה דבר שאף אחד חוץ ממני לא עשה".

מאנצ'יני גם התייחס לשמועות שהולכות ומתרחבות לגבי עזיבה אפשרית שלו מיד בתום העונה הנוכחית: "אנשים אמרו שסיטי תביא במקומי את פפ גווארדיולה, ועכשיו כשידוע שהוא יאמן בבאיירן, מדברים עכשיו על מועמדים אחרים".

בהתייחס למשחק אמש מול לידס, החמיא המנג'ר לסרחיו אגוארו, שכבש צמד מצוין והוליך את האלופה לניצחון מרשים: "אני מקווה שהוא ישחק ככה עד סוף העונה. אם הוא יוכל לשחק כך, ושאר החלוצים שלו ימשיכו להבקיע ולשמור על כושר, אז האליפות עדיין לא בכיס של יונייטד".

מאנצ'יני הפך למנג'ר סיטי בשנת 2009, ובעונתו הראשונה בקבוצה הוליך אותה למקום השלישי בפרמיירליג שהעניק לה מקום בשלב הבתים של ליגת האלופות. אשתקד הוביל את הקבוצה לאליפות היסטורית ודרמטית במיוחד, שהוכרעה רק במחזור הסיום, לאחר ניצחון 2:3 על ק.פ.ר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully