וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צ’לסי בשמינית, סיטי ברבע, ליברפול הביסה

מערכת וואלה! ספורט

17.2.2013 / 18:54

הבלוז הביסו את ברנטפורד 0:4 (14 לבניון). 0:4 גם למנצ’סטר סיטי על לידס (צמד לאגוארו), ליברפול הביסה 0:5 את סוונסי

ספורט 2

סוף השבוע באנגליה הוקדש למשחקי הגביע ואחרי כמה משחקים מרתקים ביום שבת, היום (ראשון) נמשכו ההתמודדויות. כל המשחקים שנערכו אתמול היו במסגרת הסיבוב החמישי ומי שהעפילה אליו רק היום היא צ'לסי, שגברה על ברנטפורד 0:4 במשחק החוזר ביניהן ועלתה לשמינית הגמר. לאחר מכן גם מנצ'סטר סיטי חגגה עם 0:4 קל על לידס, ועלתה לרבע הגמר. מחר מנצ'סטר יונייטד תארח את רדינג. במשחק מוקדם במחזור ה-27 ליברפול נראתה מצוין והביסה 0:5 את סוונסי, איתי שכטר שיחק 82 דקות.

בתוך כך, היום התקיימה הגרלת משחקי רבע הגמר (ב-9 וב-10 במרץ). הקרב המסקרן שצפוי לנו אמור להפגיש את מנצ'סטר יונייטד וצ'לסי, אבל כדי שזה יקרה, פרגי ושחקניו יצטרכו כאמור לעבור את רדינג ואילו הבלוז יצטרכו להתגבר על מידלסברו. מנצ'סטר סיטי תארח את בארנסלי מהצ'מפיונשיפ. וויגאן תתארח אצל אולדהאם או אברטון ומילוול ובלקבורן ייפגשו במשחק על טהרת הליגה השנייה.

אברהם גרנט משוחח עם בעלי צ'לסי רומן אברמוביץ'. Ian Walton, GettyImages
שוב בעניינים? גרנט ואברמוביץ'/GettyImages, Ian Walton
קשר צ'לסי יוסי בניון גולש לרגלי שחקן ברנטפורד סם סונדרס. Ian Walton, GettyImages
גם הוא השתתף בחגיגה. בניון/GettyImages, Ian Walton

צ'לסי - ברנטפורד 0:4

למרות הניצחון הגבוה, הבלוז עבדו קשה נגד השכנה העיקשת מהליגה השלישית והעפילו לשמינית הגמר רק אחרי 180 דקות משחק. האורחים שכמעט הפתיעו בבית ולבסוף נאלצו להסתפק ב-2:2, הצליחו להחזיק היום מעמד במשך 55 דקות לפני שחואן מאטה מצא את הרשת של סיימון מור. אחר כך הגיע השיטפון. אוסקר הכפיל עם העקב בדקה ה-68, פרנק למפארד קבע 0:3 בדקה ה-71 וג'ון טרי חתם בדקה ה-81. יוסי בניון נכנס במקום מאטה בדקה ה-76, אברהם גרנט שישב ביציע, ראה את האקסית עולה למשחק בשמינית הגמר נגד מידלסברו בחוץ ב-27 בפברואר.

שחקן מנצ'סטר סיטי סרחיו אגוארו חוגג שער. רויטרס
צמד קל. אגוארו/רויטרס

מנצ'סטר סיטי - לידס 0:4

האלופה אולי איבדה תקווה במירוץ לאליפות הפרמיירליג, אך לפחות בגביע היא משאירה לעצמה סיכוי עם הצגה ומשחק קבוצתי נהדר מול הקבוצה מהפרמיירשיפ, שבעבר עוד הייתה יכולה להתמודד ברמות הללו. הסיטיזנס לא נבהלו בפתיחה, ועלתה ליתרון כבר בדקה השישית לאחר מבצע קבוצתי נהדר. יאיא טורה התחיל את המהלך, קיבל את הכדור חזרה מסילבה ובדאבל פס מצוין עם קרלוס טבס שמסר בעקב נותר לבדו מול השוער, חלף על פניו ולא התבלבל מול הרשת החשופה.

בדקה ה-14 זה כבר 0:2 לאלופה. סרחיו אגוארו הוכשל ברחבה והשופט מארק קלטנברג הצביע על הנקודה הלבנה. הארגנטינאי עצמו לקח את הבעיטה וכבש בבעיטה מדויקת. רוברטו מאנצ'יני ראה את שחקניו ממשיכים לשטוף את המגרש, ובדקה ה-62 הגיע השלישי והפעם טבס התכבד בשער קל. אגוארו השלים צמד קל, לאחר בישול נוסף של דויד סילבה הנהדר, שמצא אותו ספק בעמדת נבדל.

שחקני ליברפול סטיבן ג'רארד, לואיס סוארס, חוגגים שער. רויטרס
איזו חגיגה באנפילד. סוארס וג'רארד חוגגים/רויטרס

ליברפול - סוונסי 0:5

איתי שכטר פתח בפעם השישית העונה בהרכב הברבורים ושיחק 82 דקות, אך לרוע מזלו הוא פגש את המרסיסיידרס בכושר שיא ובקושי נגע בכדור. החבורה של ברנדן רוג'רס הצליחו להשכיח מעט את ההפסדים האחרונים לווסט ברום בליגה ולזניט בליגה האירופית וניצחו לראשונה העונה קבוצה שהקדימה אותה בטבלה ערב המשחק.

דווקא השער הראשון לא היה מוצדק - לואיס סוארס פרץ לרחבה בדקה ה-34 וביים נפילה, אך הווארד ווב, מי אם לא, קנה אותה והצביע על הנקודה הלבנה. סטיבן ג'רארד נעץ את הכדור פנימה. בדקה ה-46 חוסה אנריקה פיליפה קוטיניו כבש שער בכורה במדי ליברפול לאחר בישול של סוארס, וכעבור 6 דקות חוסה אנריקה המצוין כבש את השלישי לאחר מבצע קבוצתי מצוין ובישול של דניאל סטארידג'. סוארס סוף סוף התכבד בשער משלו בדקה ה-56, לאחר שחלף על פני שני בלמים ובעט חזק ומדויק מחוץ לרחבה, ודניאל סטארידג' כבש את החמישי בפנדל לאחר נגיעת יד.


תוצאה נוספת (רבע גמר הגביע): וויגאן - האדרספילד 1:4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully