וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גביע אנגלי: בלקבורן הדיחה את ארסנל עם 0:1 בלונדון

שער של ריצ'ארדס (72) הדהים את התותחנים והדיח אותם מהגביע. אולדהאם כפתה משחק חוזר מול אברטון עם 2:2 דרמטי

הגביע האנגלי לעונת 2012/13 הגיע לשלבים הסופיים והיום (שבת) יצאו לדרך משחקי שמינית הגמר שסיפקו הפתעה אחת אדירה, כאשר בלקבורן ניצחה 0:1 את ארסנל באמירויות והדיחה את התותחנים מהמפעל, שלושה ימים לפני שהם ייפגשו את באיירן מינכן בליגת האלופות.

מאוחר יותר תתארח אברטון אצל אולדהאם. המשחקים יימשכו ביום ראשון כשמנצ'סטר סיטי תפגוש את לידס והאדרספילד תארח את וויגאן. כמו כן צ'לסי תתעמת את ברנטפורד במשחק חוזר מהסיבוב הקודם. ביום שני מנצ'סטר יונייטד תשחק בבית נגד רדינג. בארסנלי שניצחה 1:3 בחוץ את מילטון, ומילוול, שהביסה 0:3 בחוץ את לוטון, העפילו לרבע הגמר.

קאזים ריצ'ארדס, שחקן בלקבורן חוגג. רויטרס
איזו הפתעה. קאזים ריצ'ארדס חוגג./רויטרס

ארסנל - בלקבורן 1:0

רגע לפני המפגש החשוב בליגת האלופות מול באיירן מינכן, התותחנים קיוו לעבור בשלום את המשוכה מהצ'מפיונשיפ, אך ארסן ונגר עלה בהרכב משני כדי לשמור על שחקניו המובילים למפגש עם הבווארים ושילם על כך ביוקר. בלקבורן, קבוצת פרמיירליג טיפוסית, שיחקה ללא רגשי נחיתות, לא נפלה מהתותחנים וכבשה את שער הניצחון המפתיע כל כך בדקה ה-72. מרטין אולסן פרץ בצד שמאל ובעט כדור חזק, וויטק שצ'סני הדף לא טוב למרכז השער וקאזים ריצ'ארדס היה זה שהגיע ראשון לכדור ובעט חלש מול השער החשוף פנימה. 0:1 מפתיע לאורחים.

בלקבורן ממשיכה לרבע הגמר ותנסה להיות הסינדרלה של הגביע. ארסנל, תתרכז בצמד המפגשים מול באיירן מינכן בליגת האלופות ובמאבק על המקום הרביעי בפרמיירליג. סביר להניח שהיא עומדת להשלים עונה שמינית ברציפות ללא תואר.

שחקני אולדהאם חוגגים יחד עם מאט סמית' הכובש. רויטרס
מסובכים במאבקי תחתית, אבל חולמים על עוד צעד קדימה. שחקני אולדהאם חוגגים מול ליברפול/רויטרס

אולדהאם - אברטון 2:2

אחרי ששלחה את ליברפול הביתה, אולדהאם הצליחה להדהים גם את היריבה השנייה ממרסיסייד. הקבוצה הקטנה ששקועה עמוק במאבקי הליגה השלישית באנגליה כבר פיגרה עמוק בתוך תוספת הזמן, אך שער אדיר של מט סמית' קבע 2:2 וכפה משחק נוסף בין השתיים שיכריע מי מהן תעפיל לשלב הבא. ג'ורדן אוביטה העלה את הלאטיקס ליתרון 0:1 סנסציוני, אך ויקטור אניצ'בה השווה כעבור 11 דקות. פיל יאגיילקה הפך, את אברטו תנסה להעפיל במשחק הבא שייערך בגודיסון פארק. ואז הגיע, כאמור, מט סמית'. הנה לכם הסינדרלה הגדולה של הגביע.

משחקים נוספים:

לוטון טאון - מילוול 3:0
למילוול: ג'יימס הנרי (12), רוב הולס (36), דני נ'גווסאן (85)

מילטון קיינס דונס - בארנסלי 3:1
למילטון:דין בוודיץ' (61). לבראנסלי: כריס דאנגל 3,90). מרלון הארוורד (19).

שחקן אולדהאם מט סמית'. רויטרס
המנחוס של הקבוצות ממרסיסייד. סמית' חוגג שער דרמטי לאולדהאם/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully