וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ונגר: "לא הגיע לנו לנצח, אבל העונה לא הסתיימה"

מאמנה של ארסנל לא ניסה לתרץ את ההפסד לבלקבורן וההדחה מהגביע: "לא נרחם על עצמנו, יש לנו משחק גדול ביום שלישי"

ארסנל נחלה אמש (שבת) עוד אכזבה בעונה הלא מוצלחת שלה, כשהודחה במפתיע משמינית גמר הגביע האנגלי אחרי הפסד ביתי מדהים, 1:0 לבלקבורן מהצ'מפיונשיפ. ארסן ונגר עלה בהרכב משני, עם מחשבה על המשחק שמצפה לו מול באיירן מינכן בליגת האלופות ביום שלישי הבא, אך ספק אם זה מנחם את אוהדי התותחנים, שמתחילים לאבד סבלנות כלפי המאמן הצרפתי שלהם.

מנג'ר ארסנל ארסן ונגר. GettyImages
נחל עוד מפלה. ארסן ונגר/GettyImages

"זה מאוד כואב ומאוד מאכזב להפסיד משחק כזה", אמר ונגר לאחר ההפסד והוסיף: "מה שחשוב עכשיו זה להביט קדימה על המשחק הבא". ונגר הודה כי לקבוצתו לא הגיע לנצח: "לא היינו מספיק טובים במשחק הזה, פשוטו כמשמעו. אף הפסד הוא לא מקובל כאן, אנחנו רוצים לנצח כל משחק אך זה לא תמיד מצליח".

ונגר נשאל האם העונה של ארסנל הסתיימה בעקבות ההדחה המוקדמת מהגביע וענה בזעם: "העונה עדיין רחוקה מלהסתיים. אם נרחם על עצמנו עכשיו, זו תהיה טעות קשה. יש לנו משחק גדול ביום שלישי מול באיירן מינכן ואנחנו צריכים להגיב בהתאם".

המאמן התייחס גם לעובדה שהוא פתח בהרכב משני, והשאיר את סנטי קאסורלה, ג'ק ווילשר ותיאו וולקוט על הספסל: "למה אתם מצפים, שאנשים יריעו אחרי שאנחנו מפסידים משחק כזה? זה בהחלט נורמאלי שהקהל כועס, אבל אני חייב לשמור על השחקנים שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully