וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו על מעבר לצרפת: "למה לא?"

מאמן ריאל מדריד לא פוסל אפשרות לעבור לפריס סן ז'רמן בקיץ. בוטרגניו התייחס לעתיד המאמן: "השבועות הבאים יהיו קריטיים"

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
תחנה אירופית נוספת? מוריניו/רויטרס

האם התחנה הבאה בקריירה של ז'וזה מוריניו תהיה בצרפת? מאמן ריאל מדריד יותר מרומז על כך בראיון שנערך איתו בקנאל פלוס כאשר נשאל על עתידו. אחרי שזכה בתארים בפורטוגל, אנגליה, איטליה וספרד, מוריניו, שהשמועות לגבי האפשרות שיעזוב בתום העונה את הבלאנקוס רק מעצימות, לא פוסל מעבר לצרפת.

כשמוריניו נשאל אם הוא מתעניין באימון בצרפת, הוא השיב: "זו אפשרות, אבל אני לא יודע מתי זה יקרה. אני לא יכול להגיד מתי זה יקרה, למה לא!". כידוע, מוריניו הספיק להסתכסך עם לא מעטשחקנים ואנשי צוות בריאל מדריד, מה שעלול לגרום לו לעזוב את הקבוצה בסיומה של העונה.

בין השאר שמו של מוריניו עלה כאופציית חזרה לאנגליה כשהוא עשוי לאמן את צ'לסי או מנצ'סטר סיטי, אבל מן הסתם אם הוא יעבור לצרפת, המועמדת העיקרית לקלוט אותו היא פריס סן ז'רמן, שם יש לא מעט כסף ושאיפות להתקדם ולתת דריסת רגל גם בליגת האלופות.

בינתיים בריאל מדריד לא מתרגשים מדי מהניצחון אמש על ראיו וייקאנו, 0:2. ריאל פתחה טוב ועלתה ליתרון כפול מהיר, אבל התקשתה לאחר שנאלצה לשחק בעשרה שחקנים. הדבר היחיד שהותיר רושם במשחק היה השיא ששבר סרחיו ראמוס, שספג שני כרטיסים צהובים תוך 44 שניות (!), והורחק. "חבל, כי התחלנו טוב", אמר המנהל המקצועי אמיליו בוטרגניו, "חבל שאכזבנו את הקהל". על מוריניו, שרשם משחק 100 במועדון, אמר בוטרגניו: "אני מקווה שהוא יאמן אותנו עוד הרבה מאוד משחקים, כי יש לו פה חוזה איתנו. השבועות הקרובים יהיו קריטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully