וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: ריאל מדריד ניצחה 0:2 את ראיו וייקאנו

אלברו מוראטה, שפתח בהרכב, כבש (3), וראמוס שהכפיל (12) הורחק (18). 0:3 לאתלטיקו על ויאדוליד. ולנסיה - מאיורקה 0:2

בצל העימות הטרי בין ז'וזה מוריניו לגונסאלו היגואין, ריאל מדריד השיגה הערב (ראשון) ניצחון שני ברציפות ורביעי בחמשת המחזורים האחרונים בדרבי הקטן של מדריד מול ראיו וייקאנו וגברה עליה 0:2. הבלאנקוס שיחקו ברוב שלבי המשחק בעשרה שחקנים בעקבות הרחקתו של סרחיו ראמוס, אבל בסופו של דבר הם הצליחו להקטין בחזרה את הפער מברצלונה ל-16 נקודות, אך עדיין נמצאים במקום השלישי בטבלה.

עוד לפני כן במחזור ה-24 בספרד: מאיורקה של דודו אוואט ותומר חמד הפסידה 2:0 בוולנסיה ונותרה שקועה במקום הלפני אחרון. אתלטיקו מדריד נותרה במקום השני לאחר 0:3 קל על ויאדוליד.

אלברו מוראטה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
איזו פתיחה חלומית. מוראטה/רויטרס

ריאל מדריד - ראיו וייקאנו 0:2

אחרי שראתה את הליגה הולכת לה לאיבוד ועדיין מקווה להגיע רחוק בליגת האלופות עם ה-1:1 מול מנצ'סטר יונייטד, הבלאנקוס השיגו ניצחון מעודד נוסף על היריבה שנמצאת בצמרת. מוריניו הסתדר ללא אלברו ארבלואה, לוקה מודריץ' וגונסאלו היגואין המורחקים ואיקר קסיאס וצ'אבי אלונסו הפצועים, מה שאיפשר את הכנסתם להרכב של קאקה הברזילאי ואלברו מוראטה.

'המיוחד' שהגיע ל-100 משחקים כמאמן ריאל בליגה ראה את הקבוצה שלו מוציאה את העוקץ מהמשחק מהר מאוד עם שערים מוקדמים של מוראטה וסרחיו ראמוס, אבל הבלם הורחק בדקה ה-18 בצהוב שני והשאיר את הקבוצה שלו לשאר המשחק בעשרה שחקנים. ריאל כבר שיחקה פחות טוב לאחר ההרחקה, מיעטה להגיע להזדמנויות, אבל בסופו של דבר ירדה עם הניצחון.

ריאל פתחה בצורה מושלמת את המשחק כשכבר אחרי שלוש דקות היא הבקיעה את הראשון. קאקה עם בישול מצוין העביר כדור רוחב מצד ימין שחלף על פני מסוט אוזיל והגיע לאלברו מוראטה, שכבש מקרוב. הקצב האדיר נמשך ובדקה ה-12 כדור חופשי שנפסק לזכותה של ריאל הציב את אוזיל בפני הבעיטה, וסרחיו ראמוס התמקם היטב כדי להמשיך פנימה בנגיחה. אלא שמעבר לחגיגה, הבלאנקוס נותרו בעשרה שחקנים בדקה ה-18 אחרי שראמוס קיבל שני צהובים תוך דקה. הקפטן של ריאל, שספג כרטיס אדום 12 בקריירה, נגע בכדור בידו ונשלח החוצה. לקראת הירידה להפסקה ראיו הגיעה להזדמנות מצוינת כשטראשורס בעט כדור מסוכן שחלף מעל הקורה וכמעט הכניע את דייגו לופז.

ההזדמנות המסוכנת הראשונה במחצית השנייה הגיעה בדקה ה-60 כאשר לאס שיחרר בעיטה שנעצרה בקורה. שש דקות לאחר מכן ריאל החמיצה כשקאקה הוציא כדור רוחב לכיוונו של סמי חדירה, שהמשיך עם בעיטה שפספסה מעט את המסגרת.

שחקני ריאל מדריד חוגגים עם סרחיו ראמוס. GettyImages
הגול והשטות. ראמוס/GettyImages

ולנסיה - מאיורקה 0:2

אחרי שעצרה בשבוע שעבר רצף של ארבעה הפסדים בזכות שער שוויון בתוספת הזמן מבישול של דודו אוואט, מאיורקה חזרה לסורה ונוצחה במסטאייה, למרות שנהנתה מיתרון מספרי. ולנסיה איבדה בדקה ה-28 את טינו קוסטה, שפגע ללא כדור בתומאו פינה והורחק מיד. גם בעונה שעברה הקשר הארגנטינאי קיבל כרטיס אדום במשחק הביתי נגד מאיורקה, אלא שאז הוא גם כבש ב-2:2. מאיורקה השתלטה על מרכז השדה אך לא כבשה, ולעומתה ולנסיה מצאה את הרשת בעזרת כדור קרן. סרחיו קנאלס המחליף הגביה בדקה ה-60, אוואט עשה צעד קדימה וחזר בו, וריקרדו קוסטה אל הרשת, כדי לציין את שערו השלישי תוך חודשיים. תומר חמד, שחזר להרכבה של מאיורקה והשלים 90 דקות, כמעט כבש בנגיחה בדקה ה-66, ושבע דקות לאחר מכן המחליף ויקטור קאסדסוס נגח מחמישה מטרים ונעצר אצל דייגו אלבס. ולנסיה, מנגד, ידעה לעקוץ פעם נוספת עם מהלך נהדר של דני פארחו, שבישל לקפטן רוברטו סולדאדו בדקה ה-81. המארחת חוזרת למקום החמישי, מאיורקה במקום הלפני אחרון ובמרחק שש נקודות מחוף מבטחים.

שחקן מאיורקה, תומר חמד, מול שחקן ולנסיה, טינו קוסטה. רויטרס
מאיורקה ממשיכה להסתבך. תומר חמד מול קוסטה/רויטרס

ויאדוליד - אתלטיקו מדריד 3:0

אולי מכאן יצמח השינוי? הקולצ'ונרוס אמנם שמרו על המקום השני בליגה הספרדית בתקופה האחרונה, אך הציגו יכולת מדאיגה, עם הפסד בית לרובין קזאן בליגה האירופית שמרחיק אותה עוד יותר משחזור הזכייה בתורא אשתקד. החבורה של דייגו סימאונה הגיעה למשחק לאחר 5 משחקי חוץ ללא ניצחון, אך סוף סוף הצליחה לקטוע את הרצף ומקווה לצאת מכאן לדרך חדשה. לאחר הניצחון לאתלטיקו 53 נקודות והיא עדיין רחוקה מאוד מברצלונה המוליכה, שבודדה בפסגה עם 65 נקודות.

רדאמל פלקאו, שנמצא בתקופה פחות טובה, עושה סימנים של מי שיוצא מהמשבר, עם שער שני בשני המשחקים האחרונים. הקולומביאני הנפלא כבש את שערו ה-20 העונה בדקה ה-11, לאחר שהשתלט על כדור חוזר מידיו של דני הרננדס ובעט מקרוב לרשת. בדקה ה-53 דייגו קוסטה הכפיל, עם בעיטה חזקה ברגל ימין ממרכז הרחבה, ובדקה ה-90 כריסטיאן רודריגס נעץ את השלישי עם בעיטה ברגל שמאל מתוך הרחבה.

רדאמל פלקאו, חלוץ אתלטיקו מדריד חוגג שער. רויטרס
שער 20 העונה. פלקאו/רויטרס

משחקים נוספים:

ריאל סוסיאדד - לבנטה 1:1
לסוסיאדד: קרלוס ולה (18, פנדל). ללבנטה: מיצ'ל (29, פנדל).

אספניול - בטיס 0:1
לאספניול: סרחיו גרסיה (7)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully