וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן שמיר: "זה כואב, אבל אי אפשר להאשים את אליאב"

17.2.2013 / 22:54

מאמן חולון לא כעס על אליאב מושיאשווילי הצעיר שהחטיא את זריקת הניצחון. דרוקר: "כנראה שאנחנו אוהבים שיש עניין"

לא רק ביד אליהו היתה דרמה הערב (ראשון), גם אולם מלחה להט, ובסיום המשחק שם ניצחה הפועל ירושלים את הפועל חולון 82:83, בזכות החטאה קריטית של האורחים על הבאזר. "אנחנו כנראה אוהבים שיש עניין", אמר בציניות מאמן הפועל ירושלים, שרון דרוקר בסיום. "שלטנו במשחק והיינו ביתרון, חולון חזרו והם שיחקו טוב. אנחנו איבדנו קצת כדורים והחטאנו. מאוד רצינו את המשחק הזה ואנחנו צריכים להסתכל על זה משחק אחרי משחק. אני לא מסתכל על ההבדלי תקציב בין הקבוצות. חולון עשו עבודה טובה ולפעמים כשאין לך מחליפים אז שחקני החמישיה מקבלים ביטחון".

שרון דרוקר מאמן הפועל ירושלים. מגד גוזני
חושב רק על המשחק הבא. דרוקר/מגד גוזני

אלישי כדיר, שהיה מהמצטיינים בשורות ירושלים אמר: "אנחנו צריכים לפתח את הקילר אינסינקט במיוחד כשאנחנו מובילים. אחרי מה שעברנו בחצי הגמר אנחנו מנסים לקחת את זה כל משחק בנפרד כדי לעלות למקום השני. אני נהנתי מאוד מהניצחון הזה. אין ספק שחבל שזה מגיע לשניות האחרונות אבל ניצחון זה ניצחון. אני חושב שזה מצריך אופי גם כשהם חוזרים לבוא ולנצח את המשחק".

מנגד, בחולון ניסו להסביר כיצד לא הצליחו לגנוב את המשחק ברגעי הסיום, ומדוע הגיע הכדור לאליאב מושיאשווילי. "זה היה כדור אחרון בלי שיש לנו טיים אאוטים ומתוקף הנסיבות, ג'רום מסר את הכדור", אמר מאמן הקבוצה, דן שמיר. "אליאב הוא שחקן שלא היה בסיטואציה הזאת בקריירה שלו ואי אפשר להאשים אותו. להפסיד בנקודה זה כואב, בטח פה אבל אני חושב שהפועל חולון יכולה להיות גאה בדרך. יש לנו עוד שני משחקים לעבור באירופה, נצטרך לעבור את זה ולבוא לתת את כולנו בכל משחק. גם אם אנחנו עוברים דברים קשים פה ושם. ברור שזה לוקח מאיתנו הרבה אבל אלה החיים ונתמודד עם זה ובקרוב זה ייגמר".

דן שמיר מאמן הפועל חולון. מגד גוזני
רק רוצים לגמור כבר עם אירופה. שמיר/מגד גוזני

קבוצה שעבורה הדברים הלכו הרבה יותר פשוט היא מכבי ראשון לציון, שהשיגה הערב ניצחון גדול, 80:100 בחוץ על מכבי אשדוד החזקה. "זה היה ניצחון ענק", סיכם המאמן, רוני בוסאני בסיום. "באנו מול הקבוצה הכי חמה בחודש האחרון שקולעת 100 נקודות ויותר והורדנו אותם ב-20 נקודות. שיחקנו כדורסל טוב מאוד. בן דוד נכנס והיה מצוין, ניצן חנוכי מדהים מכל הבחינות, הוא חצי מאמן על המגרש, הוא משחק הגנה מדהימה בשביל הרבה שחקנים. אנחנו רואים ממשחק למשחק שהקבוצה משחקת טוב. אנחנו צריכים לבוא בכל משחק ככה, וביום ראשון הבא נגד הרצליה לשחק טוב".

ניצן חנוכי עצמו אמר לאחר הניצחון: "זה היה סוג של הזדמנות אחרונה להישאר במאבק על הפלייאוף. דיברנו כל השבוע שאנחנו צריכים להוריד אותם בנקודות ובחצי השני עצרנו אותם על 15 נקודות לרבע וזה היה ההבדל. אנחנו באמת לא יציבים ואנחנו צריכים לשנות את זה, כי זה המפתח בעונה כדי להגיע להישגים. ברגע שנדע לשמור על זה למשך משחק שלם נהיה יותר טובים".

מאמן המפסידה, עופר ברקוביץ' אמר: "היינו באנרגיות לא טובות משני צידי המגרש, התקפנו רע, ושמרנו רע מאוד. אני מקווה שזה יהיה סוג של ניעור כי צריך לבוא לכל משחק חדים ודרוכים ובאנרגיות של קרב. היום ראשון היו יותר אגרסיביים וניצחו בצדק. לפעמים דברים כאלה קורים. לא הצלחנו לפתח דברים שהולכים לנו עד עכשיו טוב. מדובר בבני אדם. היו בעיות מקצועיות ונטפל בהם. ההפסד הזה לא טוב בשבילנו, אבל כמו שידענו לנצח, נדע להסיק את המסקנות ולהמשיך הלאה".

ניצן חנוכי שחקן מכבי ראשון לציון. מגד גוזני
עושה עבודה מדהימה עבור ראשון. חנוכי/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully