וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד: "ג'קי מתערב ללא הפסקה, אולי שהוא יאמן?"

17.2.2013 / 11:10

ההפסד אמש להפועל עכו, הגביר את המתיחות בין ג'קי בן זקן הבעלים למאמן יוסי מזרחי: "מה שקורה באשדוד זו שכונה"

one

מ.ס אשדוד נוצחה אמש (שבת) 3:1 בעכו ונראה שהמשבר בקבוצה גדול מאי פעם. מעל הכל, מעיבה מערכת היחסים הרעועה בין הבעלים ג'קי בן זקן, למאמן יוסי מזרחי ועל פי עדויות בקבוצה, השניים לא החליפו מילה קרוב לשבועיים, ככל הנראה על רקע התערבות הבעלים בתחום המקצועי והחלטותיו של בן זקן לשלב צעירים בהרכב, גם בניגוד לדעתו של המאמן.

יוסי מזרחי מאמן מ.ס אשדוד עם ג'קי בן זקן. קובי אליהו
לא משדרים על אותו גל. מזרחי ובן זקן/קובי אליהו

שחקן בקבוצה, אמר הבוקר לוואלה! ספורט: "מה שקורה היום באשדוד זה שכונה אחת גדולה, ברור שלא נצליח כי איך אפשר לשחק כך? יוסי נותן את ההוראות שלו, ג'קי צועק את הצעקות שלו במהלך המשחק וכל אחד מושך לכיוון אחר. שבוע אחד מחזירים את הצעירים לנוער ושבוע אחר הם פותחים בהרכב ומפילים עליהם את כל האשמה. לא ברור איך יוסי מזרחי יכול להמשיך לתפקד בצורה כזו כשג'קי מתערב בלי הפסקה בעניינים המקצועיים. אולי ג'קי יהיה מאמן וזהו? גם ככה הוא מתערב בלי הפסקה".

באשדוד מודעים לעובדה שאם הקבוצה תמשיך ביכולת הנוכחית, היא עלולה להידרדר למאבקים בתחתית. השחקן הוסיף: "כמו שאנחנו נראים כרגע, אנחנו אפילו לא יכולים לחשוב על פלייאוף עליון ואנחנו גם צריכים להיזהר שלא להידרדר יותר למטה. אם נמשיך בצורה הזו, אנחנו יכולים להיקלע למאבקי התחתית ואז באמת יכולים להתרחש כאן דברים רעים מאוד. מי חלם לפני חודשיים שאשדוד תגיע למצב הזה?".

בשבוע הבא תארח אשדוד את הפועל רמת גן, שמגיעה במומנטום מצוין אחרי שהביסה אמש 0:3 את הפועל באר שבע. באשדוד ינסו לעצור את כדור השלג ולהשיג ניצחון, דבר שהפך להיות מצרך מאוד נדיר בקבוצה הדרומית.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully