וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל עכו ניצחה את מ.ס אשדוד 1:3

מאת: מערכת וואלה! ספורט

16.2.2013 / 19:56

צפו: שצ'פוביץ' כבש ראשון (37), אבל מרינקוביץ' (51) דיין (70) וארסנייביץ' (89) הובילו את עכו לניצחון אחרי 16 משחקים

one

לפני כשלושה שבועות עברה הפועל עכו זעזוע, כששמעון הדרי שילם את המחיר עם רצף ארוך של משחקים ללא ניצחון, והלך הביתה. מי שהגיע במקומו הוא יובל נעים, שלא זכה לעמוד על הקווים בשני המחזורים האחרונים, בגלל שלא עבר בבקרה, וראה את קבוצתו החדשה כושלת במשימתה פעמיים. הערב (שבת) סוף סוף זכו נעים ועכו לחגוג את סיום הרצף הנוראי, כשגברו 1:3 על מ.ס אשדוד בבית, ורשמו ניצחון ראשון אחרי 16 משחקים. מרינקוביץ', דיין וארסנייביץ' כבשו למנצחת, כשהשער של דיין היה היפה מכולם, בבעיטה מכ-40 מטרים.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
סוף סוף יכולים לחייך. נעים חוגג עם שחקניו/מערכת וואלה!, צילום מסך

בעקבות הניצחון, הצליחה עכו לטפס אחרי זמן רב מהמקום האחרון בטבלה, לפחות באופן זמני, עד שהפועל חיפה תשחק מחר מול בית"ר ירושלים. האם יצליח נעים ליצור עתה רצף חדש, הפעם של ניצחונות? באשדוד לעומת זאת ממשיכים בצלילה החופשית, כשהקבוצה רושמת משחק רביעי רצוף ללא ניצחון, והיא ממשיכה לצפות ביריבותיה לפלייאוף העליון צוברות עוד נקודות בעוד היא נותרת קפואה. בשלושת המשחקים שעוד נותרו לה, תשחק אשדוד מול הפועל רמת גן, הפועל תל אביב ובני יהודה, ואלמלא יצליח יוסי מזרחי לשנות משהו מהותי ומהר, הקבוצה שלו תיאלץ לשחק בפלייאוף התחתון.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
שער ענק. דיין וארסנייביץ'/מערכת וואלה!, צילום מסך

מהלך המשחק

שתי הקבוצות פתחו את המשחק בצורה מהוססת, ומי שהתאוששה מכך ראשונה היתה עכו, שהחלה להתקרב אט אט לשערו של מרציאנו, אבל בן דיין וקדוסי לא הצליחו להכניע את שוער האורחים. דווקא כשהיה נדמה שהשער של המארחים מתקרב, הגיעה התשובה של אשדוד: בדקה ה-37 נרשמה טעות בהגנת עכו, הכדור הוחזר בכיוונו של גורש, שצ'פוביץ' השתלט עליו ומול שער ריק לא התקשה לכבוש, 0:1 לאשדוד. עכו המשיכה לנסות ללחוץ, אבל אל חדרי ההלבשה היא ירדה בפיגור.

סטפן שצ'פוביץ', שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
לא הצליח להכניע את האקסית. שצ'פוביץ'/מגד גוזני

למחצית השניה כבר עלו המארחים בצורה טובה יותר, והפעם, גם תוגמלו: בדקה ה-51 זכתה עכו בבעיטה חופשית מ-17, ומרינקוביץ' שלח את הכדור מעל לחומה ואל הרשת, כדי לקבוע 1:1. אשדוד לא נכנסה להלם, ועשר דקות מאוחר יותר מצאה את הקורה, כשמוראד אבו ענזה ניסה לבעוט לשער, הכדור פגע באחד ממגיני עכו וכמעט ונכנס, אז למזלה של עכו מצא רק את העמוד. בדקה ה-70 השלימו המארחים את המהפך המוצדק, כשכדור ארוך לכחלון גרם למרציאנו לצאת משערו ולהרחיק היישר אל גיא דיין, שמ-40 מטרים הקשית נהדר מעל לשוער אל הרשת, 1:2 גדול לעכו. בדקה ה-89 השלימו המארחים את העבודה, כשנמניה ארסנייביץ' קיבל את הכדור פנוי לחלוטין על קו ה-16, הגיע מול מרציאנו ולא התקשה לקבוע 1:3 לזכותה של עכו.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
המאבק שוב מתחיל. שבתאי/מערכת וואלה!, צילום מסך

הרכבים

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, אדי גוטליב, משה מישאלוב, דדי בן דיין, ברניסלב יובאנוביץ', יובל שבתאי, תמיר כחלון (יובל שוואט 90), גיא דיין (נמניה ארסנייביץ' 79), נבוישה מרינקוביץ', אוהד קדוסי (סרג'ה קנז'ביץ' 90).

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, שי מימון, ישראל ראש, מיקי סירושטן, רחמים צ'קול (איציק נאש, 73), ניר ביטון, אמיר בן שמעון, חאתם עבד אלחמיד, סאנדי ארצ'ון (ניב זריהן, 59), מוראד אבו ענזה (דוד רביבו, 66), סטפן שצ'פוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully