וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "המלחמה תהיה עד הסוף"

מאמנה של עכו שניצחה לראשונה מאז ה-6 באוקטובר: "אנשים לא האמינו בקבוצה". גיא דיין: "השער היפה בקריירה שלי"

one

הפועל עכו התפוצצה הערב (שבת) באיצטדיון 'טוטו' והשיגה סוף סוף ניצחון, משהו שהיא לא עשתה כבר 16 משחרים, מאז ה-6 באוקטובר. יובל נעים, שעמד לראשונה על הקווים אחרי שחוזהו הופקד בבקרת התקציבים, ראה את הקבוצה שלו מנצחת 1:3 את מ.ס. אשדוד ועולה זמנית למקום ה-13. סטפן שצ'פוביץ', אקס עכו, כבש ראשון (37), אבל נבוישה מרינקוביץ' (51), גיא דיין (70, שער מ-50 מטר) ונמניה ארסנייביץ' (89) הוציאו את עכו לדרך חדשה אחרי 16 משחקים ללא ניצחון.

יובל נעים מאמן בית"ר ירושלים בכדורגל. ברני ארדוב
הרגיע את שחקניו במחצית. נעים/ברני ארדוב

מאמן הפועל עכו, יובל נעים, אמר בסיום: "ברור שהניצחון הזה שחרר לחץ. כבר תקופה ארוכה השחקנים לא ראו ניצחון, זה היה מוצדק. במחצית אמרתי לשחקנים שאנחנו ננצח אם נשחק בשקט וברוגע וזה מה שעשינו. למרות שאשדוד הובילה במחצית הראשונה, נראינו טוב ולא נשברנו".

על המשך העונה הקשה שמחכה לעכו, אמר המאמן: "המלחמה רק התחילה, אנחנו צריכים לקחת נקודות וזה מה שנעשה. הרבה אנשים לא נתנו סיכוי לקבוצה הזו, המלחמה תהיה עד הסוף. אנחנו מודעים למקום שלנו, נבוא לרוץ ולהילחם, ואני מאמין שזה יספיק".

גיא דיין, שכבש שער מחצי מגרש, אמר בסיום: "זה השער הכי יפה בקריירה שלי, ואני שמח שניצחנו סוף סוף. בכדורגל לפעמים יש מאמן שיותר מאמין בך ויש שפחות מאמין בך. הייתי עם יובל בפתח תקוה, הוא מכיר אותי ואני שמח שהוא נותן לי להוכיח את עצמי על המגרש".

איציק נאש הוסיף: "באנו בגישה מאוד חיובית, ולא הצלחנו ליישם את המשחק בצד החיובי שלו ולנצח. עם כל הקושי, זה המצב ואנחנו נשתדל להתמודד עם מה שיש".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
נבוישה מרינקוביץ' שחקן הפועל עכו (שמאל) עם אוהד קדוסי. אדריאן הרבשטיין
יוצאים לדרך חדשה. בן דיין ומרינקוביץ'/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully