וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם אוסקר פיסטוריוס רוצץ את גולגולתה של בת זוגו?

המשטרה מצאה מחבט קריקט מגואל בדם בביתו של האצן החשוד ברצח. גורם בחקירה סיפר שייתכן שתקף אותה בעזרתו

צילום: רויטרס, עריכה: גדי וינסטוק

"המותק שלי, הרגתי את המותק שלי – אלוהים, קח אותי" – קרא האצן הפראלימפי אוסקר פיסטוריוס שוב ושוב במשך שעה שלמה, בעוד המשטרה ניסתה לחקור אותו, כך סיפר היום (ראשון) חברו של האצן בן ה-26 החשוד ברצח חברתו, הדוגמנית ריבה סטינקאמפ. ג'סטין דיוואריס, חברו של פיסטוריוס אשר הכיר בינו לבין סטינקאמפ, סיפר כי אוסקר התקשר אליו לפני שהודיע למשטרה כי ירה בחברתו.

"אוסקר התקשר אליי בארבע לפנות בוקר ואמר לי שריבה נורתה. עניתי: 'על מה אתה מדבר? אני לא מבין'. הוא חזר על עצמו: 'הייתה תאונה נוראית, יריתי בריבה'", סיפר דיוואריס לאתר "הסאן". "רגע אחרי שניתקתי את השיחה, התקשר אליי שכן ואמר לי להגיע מהר לבית של ג'סטין".

דיוואריס הגיע במהירות לביתו של פיסטוריוס, אך לא הורשה להיכנס לבית, שכבר היה לזירת רצח סגורה. מבעד לחלון הצליח החבר לראות את פיסטוריוס מייבב מעל גופתה וקורא "המותק שלי, הרגתי את המותק שלי – אלוהים, קח אותי". המשטרה הסכימה לאפשר דיוואריס לראות את חברו לכמה דקות. "הוא עוכב במוסך, אבל נתנו לי לדבר איתו עשר דקות. הוא תושאל, אבל לא הצליח לענות, ורק המשיך למלמל את אותו המשפט".

אוסקר פיסטוריוס אצן קטוע רגליים. רויטרס
"הייתה תאונה נוראית, יריתי בריבה". פיסטוריוס/רויטרס

עיתון בדרום אפריקה מצטט הבוקר (ראשון) גורם המקורב לחקירת מותה של ריבה סטינקאמפ, שמספר שבזירה נמצא מחבט קריקט מגואל בדם לאחר שהוא שימש כביכול לריצוץ גולגולתה.

האצן הפראלימפי, אוסקר פיסטוריוס, הואשם אתמול בבית המשפט בפרטוריה ברצח סטינקאמפ שהייתה בת זוגו. היא נמצאה מתה בביתו ביום חמישי האחרון, אחרי שנורתה ארבע פעמים, ככל הנראה מאקדחו האישי של פיסטוריוס. בתחילה נטען שייתכן שהוא חשב שמדובר בפורץ ועל כן ירה בה בטעות, אבל המשטרה שללה את האפשרות הזו לאחר שסטינקאמפ נמצאה מתה כשהיא לבושה בפיג'מה.

חוקרי הפרשה בודקים כעת האם מחבט הקריקט שימש לתקיפתה של הדוגמנית וגורם במשטרה המקומית אמר לאותו עיתון ש"היה על המחבט הרבה מאוד דם". פיסטוריוס יובא בפני שופט ביום שלישי וזה ידון בבקשה של האצן להשתחרר בערבות. באותו יום תתקיים הלווייתה של סטינקאמפ. אם פיסטוריוס יורשע ברצח בכוונה תחילה הוא ככל הנראה ישלח למאסר עולם.

בינתיים חקירת הרצח פתחה קופת שרצים קטנה והבוקר פרסם "דיילי מירור" הבריטי עדות מתוך בלוג שכתבה אישה דרום אפריקאית, ובו היא סיפרה על הופעת רוק שהתקיימה ביוהנסבורג ב-2011: "הגעתי להופעה עם חברה טובה שלי ועם בעלה. אוסקר היה שיכור ובפעם הראשונה שראיתי אותו הוא נפל ארצה ואחד מהחברים שלו עזר לו לקום. בהמשך רקדנו ופתאום הוא דחף אותנו. כשחברה שלי אמרה לו שההתנהגות שלו גסה, הוא קילל אותנו וצעק עלינו שאנחנו 'לסביות מזדיינות'".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
ריבה סטינקאמפ, בת זוגו הנרצחת של אוסקר פיסטוריוס. AP
דרום אפריקה עדיין סוערת. ריבה סטינקאמפ/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully