וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומר בוקסנבוים: "הגיע הזמן שנתפוצץ על המגרש"

שביעות רצון גדולה בהפועל ר"ג אחרי ה-0:3 על באר שבע. בוקסנבוים הוסיף: "מקווה שיצאנו לדרך חדשה". מחמאות לבראון

one

הפועל רמת גן השיגה אמש את אחד הניצחונות המשמעותיים שלה עד כה העונה, לאחר שהביסה 0:3 את הפועל באר שבע. המאמן אלי כהן, שסבל מכאבי גב עזים לאורך השבוע ואף קיבל זריקה לשיכוך כאבים, ראה את הקבוצה שלו מוליכה 0:2 כבר אחרי רבע שעה ובמועדון היו מאוד מרוצים משלוש הנקודות ומהדרך בה הן הושגו. עד לסיום הליגה הסדירה, מצפים לקבוצה משחקים נגד מ.ס. אשדוד (חוץ), הפועל עכו (בית) והפועל חיפה (חוץ), כאשר במועדון מתייחסים לכל אחד מהמשחקים כגמר גביע בפני עצמו.

מי שזכה למחמאות רבות היה הקשר הצעיר וובה בראון, שפתח על חשבונו של ג'יבריל סידיבה. "וובה היה פשוט מצוין", אמר גורם במועדון לוואלה! ספורט. "הוא נלחם ועשה עבודה טובה במרכז המגרש, אין ספק שהוא היה אחד הבולטים בקבוצה. בראון הוא פייטר שנותן את הנשמה, היינו חסרים שחקנים כאלה במשחקים האחרונים". גם השוער איתי ארקין שספג ביקורות רבות בשבועות האחרונים, קיבל מחמאות על משחק שקט ובטוח בין הקורות.

"אחרי חמישה משחקים פחות טובים שלנו הגיע הזמן שנתפוצץ על המגרש", אמר עומר בוקסנבוים לאתר הרשמי של המועדון בסיום המשחק. "עכשיו חשוב מאוד שגם תהיה לזה המשכיות. אנחנו צריכים את זגורי ומנגה בכושר הזה גם במשחקים הבאים ונקווה שהיום יצאנו לדרך חדשה של איסוף נקודות".

הקשר הוותיק הוסיף: "מגיעה מילה טובה גם לקהל שלנו שתומך בנו. כיף לשחק בהפועל רמת גן. יש קהל חם וזה בא לידי ביטוי לא רק בניצחונות, אלא גם בהפסדים ובאכזבות. הם תמיד שם, מעודדים ודוחפים, ואנחנו מאוד מעריכים את זה".

ישראל זגורי, שכבש את השער השני, הוסיף: "זה היה משחק מאוד חשוב בשבילנו ומעבר ליכולת הטובה, הדבר שמשמח אותי יותר מהכל זה שידענו סוף סוף לקחת את הנקודות. בשבוע הבא יש לנו את אשדוד, משחק קשה מאוד מול חיה פצועה שכבר הרבה זמן לא ניצחה, אבל אנחנו צריכים להסתכל על עצמנו ולהמשיך לצבור את הנקודות בכל דרך".

שחקני הפועל רמת גן חוגגים. מגד גוזני
שלושה משחקים סופר חשובים עד סיום העונה הסדירה. הפועל רמת גן/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully