וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע: "כל השבוע ההרכב השני עשה לנו בית ספר"

17.2.2013 / 7:17

שחקני באר שבע מנתחים את הסיבות לקריסה בר"ג: האימונים השבוע והטאבו לשחקנים בכירים. אלישע לוי יזעזע את ההרכב

one

אחרי התיקו בשבוע שעבר, נשמעה ביקורת גדולה נגד מספר שחקנים בהפועל באר שבע בעקבות הדיבורים על מאבקי התחתית. אחרי התבוסה הכואבת אמש (שבת) להפועל רמת גן, הביקורת הזאת רק הוחמרה ותוביל לספסול שחקנים בכירים. השיחה העיקרית אתמול נגעה לאימונים של אמצע השבוע. שחקנים סיפרו כי ההרכב הראשון הפסיד מספר פעמים במשחקונים פנימיים להרכב השני, מה שיצר לחץ גדול עוד לפני המשחק.

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. מגד גוזני
מתכוון לזעזע את ההרכב. לוי/מגד גוזני

"כל השבוע ההרכב השני עשה לנו בית ספר, לפחות לי לא ברור איך חלק מהשחקנים כאן קיבלו זכות לפתוח. לפי האימונים, רבים מאיתנו לא היו שווים הרכב", אמר אחד השחקנים הבכירים בקבוצה והוסיף: "יש כאן שחקנים שמקבלים טאבו בהרכב כאילו הקבוצה הזאת שלהם. הגיע הזמן שאלישע יעשה זעזוע. הגיע הזמן שיפסיקו לחשוב שהם מגיעים לקייטנה".

שחקנים העידו אתמול כי המאמן אלישע לוי נראה בהלם לאחר ההפסד. לוי לא שוחח עימם אתמול, אבל הוא גם לא נוהג לעשות זאת לאחר הפסדים. נראה כי האסיפה הקרובה תהיה סוערת במיוחד, בעיקר לנוכח הדברים שהשמיע לוי לשחקנים במהלך השבוע, אז דיבר על חשיבות המשחק.

נושא נוסף עליו דיברו במועדון לאחר המשחק היה המערך שתרגל לוי בתחילת השבוע. המערך הזה כלל את רביד גזל, ניקולס פלצ'וק ותומר סויסה, אך שונה לבסוף ועד תחילת המחצית השניה, כל השלושה נכנסו כמחליפים. חלק מהשחקנים אמרו אתמול: "סויסה חייב לפתוח. אם אלישע בונה עליו ל-45 דקות, הוא יכול לפתוח ולהתחלף במחצית. הוא כבש העונה יותר משליש מהשערים שלנו".

בלי קשר, במועדון נרשמה שוב אכזבה גדולה ממשחק ההגנה. "מתחו ביקורת על דיא סבע שלא עושה הגנה, אבל יש כאן שחקנים אחרים שברגע שהכדור עובר את החצי לא יודעים מה לעשות", נאמר עליהם. השחקנים סיפרו אתמול כי הדברים שאמר אלישע לוי ("כל פעם שאנחנו צריכים לעשות קפיצת מדרגה, זה לא קורה"), משקפים את התהליך שעובר על הקבוצה העונה.

לוי עצמו מתכוון לזעזע במחזור הקרוב את ההרכב (הקבוצה תארח את הפועל תל אביב). אבירם ברוכיאן ששוב אכזב אתמול, סיראז' נאסר שנמצא בכושר ירוד כבר תקופה ארוכה וכן דובב גבאי ועידו אקסברד עשויים לשלם את המחיר. השוער גליל בן שנן, שהיה לו חלק בשער אחד לפחות, צפוי לרדת לספסל ואת מקומו יתפוס אוסטין אג'ידה שחזר מאליפות אפריקה. כפי שפורסם אתמול, הבלם בויאן מרקוביץ' התלונן על כאבים באזור שריר הירך האחורי ויש חשש שהוא סובל מקרע. השחקן ייבדק היום ואז תתקבל הערכה מדויקת יותר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אוסטין אג'ידה שוער הפועל באר שבע. קובי אליהו
חוזר אל בין הקורות. אג'ידה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully