וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: הפועל רמת גן הביסה 0:3 את הפועל באר שבע

מערכת וואלה! ספורט

16.2.2013 / 19:54

הצגה נהדרת של האורדונים הרחיקה את אלישע לוי ושחקניו מהפלייאוף העליון. אוננגה (10), זגורי (15) וחמו (70) כבשו

one

להפועל באר שבע היו חלומות על העפלה לפלייאוף העליון של ליגת העל, אך הערב (שבת) הם קיבלו מכה נוספת לאחר 0:3 כואב ומשפיל מול הפועל רמת גן מהתחתית, במשחק שנערך באיצטדיון רמת גן. הקבוצה של אלישע לוי התכוננה במלוא הרצינות למשחק והזכירה אותו כמשחק מפתח בדרך להעפלה אפשרית לפלייאוף העליון, אחרי שהשיגה שלושה ניצחונות מארבעה משחקים לאחרונה.

בשבוע שעבר באר שבע איכזבה עם תיקו 1:1 מול הפועל עכו מהתחתית, ובמשחק הערב היכולת של הקבוצה מבירת הנגב הייתה המשך ישיר למשחק מול עכו. כעת, לבאר שבע 10 הפסדים, ו-30 נקודות בלבד, שמרחיקים אותה מקרית שמונה, רמת השרון ובית"ר ירושלים בקרב על הפייאוף העליון.

ברנאר אוננגה שחקן הפועל רמת גן חוגג שער. מגד גוזני
היממו את שאר שבע בפתיחה. אוננגה חוגג/מגד גוזני

רמת גן, לעומת זאת, חששה ערב המשחק מנפילה אל מתחת לקו האדום, אחרי ארבעה הפסדים בחמשת המחזורים האחרונים, אך הגיעה ובגדול משחק הבית החשוב, שנותן לה מרווח נשימה זמנית מהקו האדום, כשהפועל עכו נצמדת גם היא לאחר הניצחון המפתיע על מ.ס אשדוד.

הפתיחה של רמת גן הייתה חדה ומוחצת. דויד מנגה הפעלתן סיכן את השער בפתיחה, ובדקה ה-15 מי שמככב כמלך השערים של רמת גן העונה דווקא היה בתפקיד המבשל, כשהגביהה מצוין לברנאר אוננגה שנגח פנימה. בדקה ה-15 הבליץ של רמת גן נמשך, עם שער נוסף מ-6 מטרים לאחר ריבאונד מכדור שניתז מהקורה. אלישע לוי ההמום ביצע שני חילופים במחצית הראשונה ואת השלישי עם פתיחת המחצית השנייה, אך אופיר חמו המחליף נעץ את השלישי בדקה ה-70. מלך השערים של רמת גן, דויד מנגה, אמנם לא כבש, אך בישל פעמיים לחמו ואוננגה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. מגד גוזני
הפלייאוף העליון מתרחק. אלישע לוי/מגד גוזני

מהלך המשחק

דקה 10: גול! רמת גן פתחה טוב יותר, וזה השתלם לה. מלך השערים של הקבוצה דויד מנגה הפעם בתפקיד המבשל, לאחר שהגבהיה כדור מדויק לראשו של ברנאר אוננגה, שנגח מדויק לפינה. 0:1 לרמת גן.

דקה 13: באר שבע ההמומה מנסה לחזור למשחק. סיראז' נאסר ניסה את כוחו לראשונה עם בעיטה מ-25 מטרים, הכדור יצא החוצה.

דקה 15: גול! איזה בליץ של רמת גן. ישראל זגורי השתלט על כדור חוזר לאחר בעיטה של בורגיץ' לקורה, ומ-6 מטרים גלגל לרשת של גליל בן שנן. 0:2 לרמת גן, באר שבע בהלם. השער של זגורי הוא השער ה-400 העונה בליגת העל.

דקה 28: אלישע לוי עצבני, וזה נותן את אותותיו, כשהוא מבצע שני חילופים מוקדמים מאוד. תומר סוויסה נכנס במקומו של פטריק אוסיאקו, רביד גזל נכנס במקום סיראז' נאסר.

דקה 30: הצמד אוננגה-מנגה כמעט אחראי לשער נוסף. הפעם אוננגה מסר למנגה באגף ימין, ואילו החלוץ מעט מחוץ לרחבה כדור נמוך, שחלף לא רחוק מהקורה.

שחקני הפועל רמת גן חוגגים. מגד גוזני
אפשר לנשום בתחתית. שחקני רמת גן חוגגים/מגד גוזני

דקה 46: אלישע לוי מבצע את החילוף השלישי במשחק. ניקולאס פלצ'וק נכנס במקומו של דובב גבאי.

דקה 67: דויד מנגה עם בעיטה מסוכנת לשער מחוץ לרחבה, אך גליל בן שנן קלט בקלות.

דקה 70: גול! באר שבע הריחה שער מצמק, אך דווקא הייתה זו שספגה, ורמת גן בדרך להנחיל לה תבוסה קשה וכואבת. דויד מנגה המצוין בישל בפעם השנייה במשחק ואופיר חמו המחליף נעץ את השלישי, 0:3 לרמת גן.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, זאב חיימוביץ', ארתור אטצזיאנוב, עומר בוקסנבוים, וובה בראון, ישראל זגורי, מיכאל זנדברג (אופיר חמו, 57), דויד מנגה (דורין גוגה, 74), מיראן בורגיץ' (רן יצחק, 71).

הפועל באר שבע: גליל בן שנן, קלמי סבן, עודד גביש, בויאן מרקוביץ', אופיר דוידזאדה, וויליאם סוארס, פטריק אוסיאקו (תומר סוויסה, 28), אבירם ברוכיאן, סיראז' נאסר (רביד גזל, 25), דובב גבאי (ניקולאס פלצ'וק, 46), עידו אקסברד.

שחקן הפועל רמת גן ישראל זגורי חוגג. מגד גוזני
גם הוא התכבד בכיבוש. ישראל זגורי/מגד גוזני
מיראן בורגיץ' שחקן הפועל רמת גן לפני עודד גביש שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
אלישע לוי עם חילופים מוקדמים מאוד. גביש מול בורגיץ'/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully