וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלישע לוי: "כל פעם שצריך קפיצת מדרגה זה לא קורה"

מאמן ב"ש מאוכזב מההפסד, שחקנים: "יש שחקנים שזקוקים לניעור". חשש לקרע אצל מרקוביץ'. כהן: "מקווה שזה ייתן שקט"

one

לא כך ציפו בהפועל באר שבע להיראות מול הפועל רמת גן לאחר התבוסה 3:0 הערב לקבוצת התחתית, שוב נמתחה ביקורת על הגישה של מספר שחקנים בקבוצה. "יש כאן שחקנים שזקוקים לניעור רציני", אמר שחקן בקבוצה בקצרה לאחר המשחק.

הבלם בויאן מרקוביץ' התלונן בסיום המשחק על כאבים בשריר הירך האחורי. השחקן נבדק וקיים חשש של קרע בשריר הירך האחורי. גם אם זו מתיחה, ההערכה היא שמרקוביץ' ייעדר לפחות עשרה ימים.

כזכור, ההפסד הזה מגיע בדיוק בשבוע בו נמתחה ביקורת על מספר שחקנים ששוחחו בחדר ההלבשה על המרחק מהתחתית. "אם זאת הגישה, אלו התוצאות", הוסיפו בקבוצה. "הייתם צריכים לראות את אלישע בסיום. הוא היה המום. לא דיבר עם אף אחד. הוא לא האמין שכך ניראה".

מאמן הפועל באר שבע אלישע לוי. מגד גוזני
"אלישע היה המום בסיום". לוי יורד מאוכזב לאחר התבוסה/מגד גוזני

בספסל של באר שבע סיפרו כי לוי רתח מזעם לאחר השער השני, וזאת הסיבה לכך שהחליט להחליף בשלב מוקדם את פטריק אוסיאקו, סיראז' נאסר ודובב גבאי ולהכניס במקומם את רביד גזל, תומר סויסה וניקולס פלצ'וק. אגב, השלושה האחרונים תורגלו במהלך השבוע בהרכב, אבל לוי החליט ברגע האחרון לשנות אותו.

"לא הגענו למשחק היום, וזאת בלשון המעטה", אמר אלישע לוי בסיום. "זה היה משחק חשוב מאוד וכבר אחרי רבע שעה פיגרנו שתיים אפס. כל פעם שהפועל באר שבע צריכה לעשות את קפיצת המדרגה, אנחנו לא עושים את זה. אחרי כל משחק אני מסיק מסקנות, נראה מה אפשר לעשות בהמשך. ברור שקיבלנו מכה היום, אבל זאת היסטוריה. נראינו נורא, אבל יש עוד שלושה משחקים עד הפלייאוף ואסור שניראה נרפים ולא אגרסיביים. זו אותה קבוצה שעשתה 10 מ-12 בחודש האחרון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
ישראל זגורי שחקן הפועל רמת גן מול עודד גביש שחקן הפועל באר שבע. מגד גוזני
"יש שחקנים שזקוקים לניעור". עודד גביש רודף אחרי זגורי ללא הצלחה/מגד גוזני

אלי כהן: "גם כשהפסדנו שיחקנו טוב"

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן אמר בסיום: "אחרי חמישה משחקים ללא ניצחונות, במהלכם ספגנו שערים בדקה ה-90, היה חשוב לשכנע ולחזור למסלול הניצחונות. גם במשחקים שהפסדנו הצגנו יכולת טובה. עד היום לא ידענו לתרגם את היכולת הטובה לנקודות, אבל הפעם הבקענו שני שערים מהירים והמשחק היה גמור כבר אחרי רבע שעה. זה ניצחון חשוב מאוד אחרי חמישה משחקים. אני שמח כי זה ייתן לנו הרבה מאוד בטחון להמשך".

המאמן הוסיף: "אנחנו במאבקי תחתית, אני מקווה שהניצחון ייתן שקט וביטחון. צריך להמשיך הלאה ולא להסתנוור, כי המאבק בתחתית צמוד. צריך להתעשת מהר ולחשוב קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully