וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ורדי רואורה: "השיא של מסי הוא עוד אחד ברשימה"

לאנשי ברצלונה אזלו הקומפלימנטים לפנומן שהביא עוד ניצחון. וגם: הפיגור ההיסטורי של ריאל והאתגר של הארגנטינאי במאי

גם היעדרות של צ'אבי ומנוחה שקיבל אנדרס אינייסטה, גם פיגור 1:0 נגד קבוצה שרק לפני שבועיים ניצחה את ריאל מדריד, לא הפריעו לליאונל מסי לכבוש אמש (שבת) צמד ולהוביל את ברצלונה למהפך ולניצחון 1:2 בגרנאדה.

השער הראשון של הכוכב הארגנטינאי היה ה-300 שלו במדי הקבוצה הראשונה של ברצלונה בכל המסגרות והיא הגדילה את הפער שלה בפסגה לפחות זמנית ל-15 נקודות. הפער של בארסה על פני ריאל מדריד עומד על 19 נקודות (כשלבלאנקוס משחק פחות) וזה בעצם הפיגור הגדול ביותר של הקבוצה מהבירה אחרי המקום הראשון מאז מאי 1996, אז אתלטיקו מדריד הקדימה אותה ב-20 נקודות.

מסי כבש אמש במשחק הליגה ה-15 שלו ברציפות והעלה את מאזן שערי הליגה שלו לכמות בלתי נתפשת של 37. הוא הבקיע יותר משער אחד ב-17 משחקים העונה ושער הניצחון היה הכיבוש העשירי שלו העונה בבעיטה חופשית.

שחקן ברצלונה, ליאונל מסי, מול שחקני גרנאדה, איניגו לופס (ימין), מיגל ריקו. רויטרס
משחק 17 העונה עם יותר משער אחד, כיבוש עשירי בבעיטה חופשית. מסי אתמול בגרנאדה/רויטרס

"התקשינו היום, אבל בסוף לאו עשה את ההבדל", סיכם המגן השמאלי ג'ורדי אלבה, "זה טוב גם לו וגם לקבוצה שהוא ממשיך לכבוש. כל הדברים והמחמאות שנאמרו עליו עדיין לא מספיקים".

עוזר המאמן, ג'ורדי רואורה, הוסיף: "השיא של מסי הוא רק עוד אחד ברשימה. היום לא הצלחנו לכבוש הרבה, אבל הוא עדיין סיים עם צמד. זה משהו בלתי רגיל".

אמש הפנומן הארגנטינאי כבש לראשונה באסטדיו נואבו לוס קארמנס וכעת נותר אצטדיון אחד בלבד בליגה הראשונה בו הוא טרם הבקיע: קורנייה אל-פראט של אספניול. מסי כבר הבקיע בחוץ נגד היריבה העירונית, אבל עשה זאת באצטדיון הישן שלה במונז'ואיק. הוא יקבל הזדמנות "לתקן" את המאזן ב-29 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully