וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספרד: 1:2 לברצלונה בגרנאדה, צמד למסי

איגאלו הדהים את המוליכה עם שער מהיר (27), אבל ליאונל מסי ביצע מהפך (50 ו-73) וחצה את רף 300 השערים במדי ברצלונה

המחזור ה-24 בליגה הספרדית נמשך הערב (שבת) עם ארבעה משחקים כשבמוקד עמדה כמובן ברצלונה, שהתארחה אצל גרנאדה במשחק שבו ליאונל מסי המשיך לנתץ שיאים אישיים. הארגנטינאי הוליך את קבוצתו לניצחון חוץ, 1:2 עם צמד אישי וחצה את רף ה- 300 בקריירה במדי בארסה ועל הדרך גם שיפר את שיאו העונתי כשהוא כובש מחזור 14 ברציפות.

הקטלאנים פתחו פער של 15 נקודות מהמקום השני ויכולים להתכונן בשקט למפגש מול מילאן בליגת האלופות ביום רביעי. במשחקים נוספים שנערכו מוקדם יותר במחזור, ניצחה חטאפה 1:3 את סלטה ויגו ומלאגה קיבעה את מעמדה במקום הרביעי עם 0:1 ביתי על אתלטיק בילבאו, בעוד אוסאסונה ניצחה את סראגוסה 0:1.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה חוגג. רויטרס
חצה את רף 300 השערים במדי ברצלונה. מסי/רויטרס

גרנאדה - ברצלונה 2:1

מה עוד לא נאמר על ליאונל מסי? הכוכב הארגנטינאי המשיך לשבור שיאים וחצה את רף 300 הכיבושים בקריירה עבור ברצלונה, עם צמד אישי שהעלה את מאזנו ל-301 שערים במדי הבלאוגרנה. אם לא די בכך, זה היה המחזור ה-14 ברציפות שבו מסי מבקיע, הישג שאף שחקן לא רשם לפניו. זה לא היה משחק גדול של הקטלאנים, שכנראה כבר היו עם הראש במשחק מול מילאן בליגת האלופות, אך גם יכולת בינונית במונחים שלהם, הספיקה להם כדי להשיג ניצחון במגרש שבו הפסידה לפני כן ריאל מדריד. ברצלונה גם הגדילה את הפער בפסגה מאתלטיקו מדריד השנייה ל-15 נקודות והיא יכולה להתכונן בראש שקט למפגש מול מילאן בליגת האלופות ביום רביעי הקרוב.

מהלך המשחק:

ברצלונה עלתה למשחק הזה די שאננה, אולי כשהיא עם הראש כבר במשחק מול מילאן בליגת האלופות והיא שילמה על כך ביוקר בדקה ה-27. אודיון איגאלו היה זה שכבש, ספק מעמדת נבדל. נוליטו קיבל כדור ארוך ויישר למרכז, שם היה איגאלו וממטר דחק פנימה. 0:1 מפתיע לגרנאדה.

בדקה ה-38 היה קרוב ליאונל מסי לכבוש את שערו ה-300 במדי הבלאוגראנה, כשקיבל כדור עומק מטיאגו ומול השוער בעט חזק, אך טונו היה עירני והדף לקרן. בדקה ה-50 הגיע הרגע לו חיכו אוהדי ברצלונה: ליאונל מסי כבש שער מספר 300 בקריירה במדי הבאולגראנה ושיפר את שיאו העונתי עם כיבוש במחזור 14 ברציפות. הארגנטינאי הגיע ראשון לכדור שנהדף אחרי בעיטה חזקה של ססק פברגאס ומקרוב דחק פנימה. 1:1 ועוד שיא לליאונל מסי.

בדקה ה-65 פדרו כמעט והשלים את המהפך כשבעט כדור שטוח וחזק מ-20 מטרים, אבל הכדור נעצר בקורה. מזל גדול לגרנאדה. בדקה ה-73 ברצלונה השלימה את המהפך והכובש לא יפתיע אתכם. ליאונל מסי כבש שער מספר 301 במדי ברצלונה, הפעם בבעיטה חופשית מרהיבה מ-25 מטרים, אחרי הכשלה על טיאגו. 1:2 לקטלאנים.

בדקה ה-90 גרנאדה כמעט השוותה. יכין ברהימי חדר לרחבה ומחמישה מטרים בעט חזק, אבל ואלדס הדף בקושי לקרן.

פדרו, שחקן ברצלונה (בתמונה הקטנה לחתוך את השחקן עם החולצה הצהובה). רויטרס
בנבחרת הוא מפציץ, בברצלונה פחות. פדרו/רויטרס

משחקים נוספים:

חטאפה - סלטה ויגו 1:3
לחטאפה: אדריאן קולונגה (10), דייגו קסטרו (34), בורחה פרננדס (42). לסלטה ויגו: אוגוסטו פרננדס (20)

מלאגה - אתלטיק בילבאו 0:1
למלאגה: חאבייר סביולה (18)

אוסאסונה - סראגוסה 0:1
לאוסאסונה: סולה (4)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully