וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: רומא הפתיעה עם 0:1 על יובנטוס

פרנצ'סקו טוטי (58) הבלתי נגמר העניק לג'יאלורוסי ניצחון ענק על האלופה. אם נאפולי תנצח מחר, הפער יצומק ל-2 נקודות

המחזור ה-25 בסריה א' האיטלקית נמשך עם המשחק המרכזי הערב (שבת) בין רומא ליובנטוס המוליכה, בסיומו רשמו הג'יאלורוסי 0:1 ענק ופתחו מחדש את מאבק האליפות. דווקא לאחר שהיה נדמה שהגברת הזקנה שוב בורחת בפסגה בדרך לאליפות שנייה ברציפות, נאפולי תוכל לצמק מחר את הפער בצמרת ל-2 נקודות בלבד, אם תנצח את סמפדוריה.

פרנצ'סקו טוטי, שחקן רומא חוגג שער עם מיראלם פיאניץ'. רויטרס
הגיבור הבלתי נגמר של רומא. טוטי/רויטרס

רומא - יובנטוס 0:1

שתי ההתקפות הפוריות בליגה נפגשו באולימפיקו הלוהט, ואוהדי הג'יאלורוסי ראו את הקבוצה שלהם משיגה נקמה באלופה על ה-4:1 שהנחילה בסיבוב הקודם. יובה הגיעה למשחק לאחר התצוגה המצוינת, שהסתיימה ב-0:3 חלק על סלטיק במשחרק הראשון בשמינית גמר ליגת האלופות, הגיעה הרבה פחות חדה, וכעת מירוץ האליפות נפתח מחדש. אם נאפולי תנצח מחר את סמפדוריה, היא תוכל להיצמד למרחק 2 נקודות בלבד מהגברת הזקנה.

הג'יאלורוסי ניצחו פעם בלבד ב-15 המפגשים האחרונים עם יובה, וניצחו את הביאנקונרי לאחרונה באולימפיקו ב-2004. כמו כן הם לא ניצחו בששת המשחקים האחרונים מאז מונה אורליו אנדראצולי במקום זדנק זמאן הצ'כי, אך הפעם, איכשהו, יצאו כשידם על העליונה.

המשחק התנהל על מי מנוחות, עד שבדקה ה-58 הגיע הרגע לו חיכו אוהדי רומא וגם נאפולי, היריבה הגדולה של יובנטוס על הסקודטו. כדור חופשי של מיראלם פיאניץ' נהדף על ידי הגנת יובה, היישר לעברו של פרנצ'סקו טוטי, שמטווח של 25 מטרים בעט כדור אדיר ברגל ימין לחיבורים. 0:1 לרומא, ומי אם לא טוטי הבלתי נגמר עושה את זה? יובה לא הצליחה להשוות עד הסיום, למרות ניסיונות רבים לסכן את שערו של סטלקנבורג.

דניאלה דה רוסי, שחקן רומא מול ארתורו וידאל, שחקן יובנטוס. רויטרס
מאבק האליפות נפתח מחדש. וידאל מתקשה מול דה רוסי/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully