וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: עוד שער לבאלוטלי, 1:2 למילאן על פארמה

החלוץ שהגיע מסיטי לא מפסיק להפציץ, הפעם עם כדור חופשי אדיר והרוסונרי כבר במקום השלישי. בשבת: רומא - יובנטוס

המחזור ה-25 בסריה א' האיטלקית יצא לדרך כבר הערב (שישי), עם 1:2 של מילאן על פארמה, כאשר הרוסונרי נהנים מעוד שער של מריו באלוטלי הלוהט. ביום שבת יתקיים המשחק המרכזי בו תארח רומא המסובכת את מוליכת הטבלה יובנטוס.

מריו באלוטלי מילאן. GettyImages
אי אפשר לעצור אותו. באלוטלי/GettyImages

מילאן - פארמה 1:2

מה כבר אפשר להגיד על מריו באלוטלי? מאז שהגיע לרוסונרי, נראה כי הקבוצה מפיחה בו חיים חדשים והוא בא. מילאן, לפחות עד שיושלם המחזור, כבר במקום השלישי בטבלה, אחרי ניצחון ביתי שישי ברציפות במסגרת הליגה.

היכולת לא הייתה טובה במיוחד ולמסימיליאנו אלגרי בהחלט יש לא מעט סיבות לדאגה, כאשר ביום רביעי הוא פוגש את ברצלונה ובראשון הבא את אינטר, אבל עם סופר מריו, הכל יכול לקרות. לצערה של מילאן הוא לא יכול לשחק בליגת האלופות, אולם בליגה הוא בהחלט יעזור לה עד תום העונה.

פארמה פתחה עם לחץ טוב בסן סירו, אבל הבלם גבריאל פאלטה החמיץ מצד אחד ואז כבש שער עצמי מן העבר השני. מילאן נלחצה, אבל באלוטלי הרגיע אותה 12 דקות לסיום, עם כדור חופשי מצוין, שמצא את הרשת. שניות בודדות לפני השריקה האחרונה, ניקולה סנסונה צימק מקרוב, אבל לאורחים לא היה צ'אנס להתקפה נוספת.

שחקן יובנטוס, אלסנדרו מאטרי. רויטרס
ניצחון יהיה שווה פער זמני של 8 נקודות בפסגה. מאטרי/רויטרס

רומא - יובנטוס (שבת, 21:45, ספורט1)

שתי ההתקפות הפוריות בליגה - 50 שערי זכות לכל אחת - תפגשנה באולימפיקו והקבוצה הביתית תנסה להשיג נקמה ספורטיבית אחרי תבוסה 4:1 בסיבוב הראשון.

יובה תדרים לבירה כשהיא בכושר טוב ומאוד מעודדת אחרי ה-0:3 על סלטיק בגלזגו בשמינית גמר ליגת האלופות. קוג'ו אסמואה עשוי לחזור להרכב אחרי שהוא שב מאליפות אפריקה ולאונרדו בונוצ'י חוזר מהרחקה. פדריקו פלוזו וקלאודיו מרקיזיו מורחקים ולא יכללו בסגל.

ברומא דניאלה דה רוסי ופאבלו אוסבלדו בספק אחרי שהם החסירו אימונים במהלך השבוע. לא בטוח שכולם ברומא יהיו מאוכזבים אם החלוץ הכשרוני לא ישחק, אחרי שנמתחה עליו ביקורת בעקבות לקיחת הפנדל נגד סמפדוריה בשבוע שעבר במקומו של פרנצ'סקו טוטי וההחמצה שלו בפיגור 1:0. הג'אלורוסי סופרים שישה משחקי ליגה ברציפות ללא ניצחון וגם הפיטורים של זדנק זמאן והמינוי של אורליו אנדראצולי עד סיום העונה לא עזרו בינתיים.

קייבו - פאלרמו 1:1
לקייבו: סיריל ת'רו (55 בפנדל). לפאלרמו: מאורו פורמיקה (5)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully