וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הרצח של פיסטוריוס: טענות סותרות במשפחה

דודו של אוסקר פיסטוריוס טוען כי "כולנו למדנו לאהוב את ריבה", אבל אביו של האצן טען במפתיע: "מעולם לא פגשתי את האישה"

וידאו: רויטרס, עריכה: טל רזניק

דרום אפריקה והעולם כולו ממשיך לסעור סביב מותה של ריבה סטינקאמפ, ארוסתו של אוסקר פיסטוריוס, כוכב הריצה החשוד ברציחתה, לפני כיומיים. הבוקר (שבת) נדחה הדיון בנוגע להארכת מעצרו של פיסטוריוס, ובינתיים ממשיכים כל המעורבים בדבר לנסות ולפזר את העשן מעל לסיפור המוזר והטרגי הזה.

היום התייחס דודו, אנתוני פיסטוריוס, לטיב היחסים בין אוסקר לריבה, ואמר: "היו להם תוכניות יחד. אוסקר היה מאושר בחייו הפרטיים יותר משהיה זה זמן רב. אנחנו במצב של הלם מוחלט מהמוות הטרגי של ריבה, שכולנו למדנו להכיר ולאהוב אותה בחודשים האחרונים. כולנו זכינו לראות באופן אישי כיצד היא ואוסקר נהיו קרובים זה לזה, וכמה שמחים הם היו".

הדברים של דודו של פיסטוריוס הגיעו ככל הנראה לאחר תגובתו של אביו של החשוד, הנקה פיסטוריוס, שאמר ל'ניו יורק טיימס' כי המשפחה כלל לא זכתה לפגוש את ריבה: "אני לא יודע אם הקשר ביניהם היה בעייתי. אני לא מדבר עם בני על הקשרים שלו. למעשה, לא פגשתי מעולם את האישה". כשנשאל האם לדעתו בנו מסוגל לעשות מעשה שכזה, אמר האב: "אני לא הייתי שם, אז אני לא יודע. יש לי יותר מדי כבוד כדי לעשות ספקולציות שכאלה. האיש היחידי שיכול לומר משהו בנושא הוא אוסקר עצמו".

הנקה פיסטוריוס, אביו של אוסקר פיסטוריוס, עם בנו בבית המשפט. AP
לא פגש אותה מעולם. הנקה, עם בנו בבית המשפט/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully