וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחא: סרינה וויליאמס ו-ויקטוריה אזרנקה ייפגשו בגמר

האמריקאית שתעפיל למקום ה-1 בעולם גברה 3:6, 2:6 על שראפובה. מחזיקת התואר אזרנקה עם 3:6, 3:6 על רדוואנסקה

לאחר ניצחון דרמטי על פטרה קביטובה, שקבע כי תשוב למקום ה-1 בעולם, סרינה וויליאמס המשיכה ביכולת המרשימה שלה בטורניר דוחא הנערך בקטאר (סך פרסים 2.36 מיליון דולר) , והעפילה היום (שבת) לגמר לאחר שגברה 3:6, 2:6 על המדורגת 3 בעולם מריה שראפובה לאחר 1:13 שעות.

"התנאים במגרש היו די קשים", אמרה וויליאמס בת ה-31 בסיום. "מריה תמיד משחקת טוב והיא כל כך יציבה, עד שאני משתדלת עוד יותר להיות יצבה גם כן". עברו האמריקאית, שנמצאת בכושר פשוט נפלא, היה זה ניצחון 60 מתוך 63 משחקיה האחרונים.

בגמר תפגוש וויליאמס את החזיקה בתואר מאשתקד, ויקטוריה אזרנקה, המדורגת, לפחות זמנית, 1 בעולם. אזרנקה גם היא גברה על יריבה מהטופ העולמי, עם 3:6, 3:6 על אגניישקה רדוואנסקה ה-4 בעולם תוך 1:18 שעות. דווקא רדוואנסקה הייתה זו שפתחה טוב יותר את המערכה הראשונה, בה שברה את אזרנקה פעמיים, אך נכנעה לבסוף. במערכה השנייה אזרנקה כבר שלטה, והיא תנסה, כאמורל להגן מחר על התואר במפגש מרתק עם וויליאמס.

* חואן מרטין דל פוטרו עלה לגמר טורניר רוטרדאם (סך פרסים 1,267,875 יורו) לאחר ניצחון 4:6, 4:6 על גריגור דימיטרוב הבולגרי המדורג 41 בעולם. הארגנטינאי המדורג שני בטורניר ניצל שבירה אחת בכל מערכה כדי להשיג ניצחון תוך 75 דקות במפגש הראשון בין השניים אי פעם. דל פוטרו, שהפסיד בגמר אשתקד לרוג'ר פדרר ינסה לזכות הפעם בטורניר.

* מי שישחק בגמר רוטרדאם ויתמודד מול דלפו הוא ז'וליאן בנטו הצרפתי, שניצח את בן ארצו ז'יל סימון 4:6, 6:7, לאחר שובר שוויון. הצרפתי המדורג 14 בעולם ממשיך את יכולתו המרשימה ברוטרדאם, יממה לאחר שהדהים את רוג'ר פדרר והדיח אותו ברבע הגמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully