וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפאל נדאל הזיע בדרך לחצי הגמר בסאו פאולו

הספרדי המתקמבק נחלץ מפיגור במערכה השלישית בדרך ל-6:4, 4:6, 4:6 על ברלוק (78 בעולם). נלבנדיאן הפתיע את אלמגרו

רפאל נדאל ממשיך להסיר חלודה בטורניר סאו פאולו, והלילה (בין שישי לשבת) העפיל הספרדי המתקמבק לחצי הגמר. אלא שנדאל, המדורג ראשון בטורניר החימר בברזיל, נאלץ לעבוד קשה מהצפוי בדרך ל-6:3, 4:6, 4:6 על קרלוס ברלוק בתום שעתיים -24 דקות מתישות. השור ממאיורקה כבר נקלע לפיגור 3:1 במערכה השלישית לפני שחזר לעניינים וניצל שתי שגיאות כפולות של ברלוק במשחקון האחרון כדי להבטיח את הניצחון.

רפאל נדאל טניסאי ספרדי. Luis Hidalgo, AP
עוד ארגנטינאי בשלב הבא. נדאל/AP, Luis Hidalgo

יריבו הבא של נדאל יהיה ארגנטינאי נוסף, מרטין אלונד (88 בעולם), שהפתיע בסיבוב השני את ז'רמי שארדי וגבר גם על פליפו וולנדרי בשמינית הגמר. ניקולס אלמגרו, שזכה בטורניר בשנתיים האחרונות ומדורג שני, הופתע ברבע הגמר על ידי דויד נלבנדיאן הוותיק, שניצח 6:7, 6:3, 6:7, ויפגוש בשלב הבא את סימונה בוללי האיטלקי שגבר 4:6, 4:6 על אלבר מונטאס.

"ידעתי שיש סיכוי שאפסיד את המשחק", אמר נדאל בסיום. "אבל למזלי הצלחתי להתאושש לקראת הסוף. אני שמח מאוד כי המשחק היה קשה נגד יריב מצוין. עכשיו נראה מה יהיה בחצי הגמר". על המפגש מול אלונד אמר נדאל: "אני יודע מעט מאוד עליו, אבל יש לו טורניר מדהים והוא יגיע למשחק עם הרבה ביטחון".

* חואן מרטין דל פוטרו עלה לגמר טורניר רוטרדאם (סך פרסים 1,267,875 יורו) לאחר ניצחון 4:6, 4:6 על גריגור דימיטרוב הבולגרי המדורג 41 בעולם. הארגנטינאי המדורג שני בטורניר ניצל שבירה אחת בכל מערכה כדי להשיג ניצחון תוך 75 דקות במפגש הראשון בין השניים אי פעם. דל פוטרו, שהפסיד בגמר אשתקד לרוג'ר פדרר ינסה לזכות הפעם בטורניר והיריב האחרון שלו יהיה המנצח בדרבי הצרפתי בין רישאר גאסקה לז'וליאן בנטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully