וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם ברצלונה בדרך לישראל?

על פי דיווחים בתקשורת הספרדית, במועדון שוקלים לשחק בירושלים מול קבוצה אירופית גדולה בקיץ הקרוב, כחלק ממסע המשחקים לאסיה. מסי ואינייסטה בטדי? בקרוב נדע

חובבי הכדורגל בישראל חיים ונושמים את ברצלונה בשנים האחרונות, וייתכן שבקרוב תהיה להם הזדמנות לראות את ליאונל מסי, צ'אבי, אינייסטה ושאר השחקנים באדום-כחול כאן בישראל.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה. רויטרס
אז איפה יש אצלכם חומוס טוב?/רויטרס

על פי "מונדו דפורטיבו" ורדיו קטלוניה, סגנית אלופת ספרד עשויה לבחור לקיים את אחד ממשחקי ההכנה שלה בקיץ מול קבוצה אירופית גדולה אחרת בירושלים. בדיווח לא נמסר שהמשחק, אם יתקיים, ייערך באצטדיון טדי, אולם כמובן שאין אפשרות אחרת. לקטלאנים מתוכנן מסע משחקים לאסיה, והם כבר הבטיחו משחקים בקוואלה לומפור שבמלזיה, בבנגקוק שבתאילנד ואולי גם בסין.

סביר להניח שהמחשבות על ירושלים קשורות לביקורו הצפוי של נשיא ברצלונה סנדרו רוסל, שייפגש בשבוע הבא עם נשיא המדינה שמעון פרס ונשיא הרשות הפלסטינית מחמוד עבאס. רוסל ינחת בישראל ביום חמישי, מיד לאחר משחקה של ברצלונה מול מילאן במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות, וישהה פה עד שבת.

כזכור, ברצלונה כבר הייתה קרובה לשחק בטדי פעם אחת, במשחק רשמי. בעונת 2008/9 נפגשה בית"ר ירושלים עם ויסלה קרקוב הפולנית במוקדמות ליגת האלופות וניצחה אותה 1:2 בישראל. המנצחת בהתמודדות קיבלה את ברצלונה, כשלמרבה הצער זו הייתה ויסלה קרקוב, שהביסה את הבית"רים 0:5 בגומלין. הבלאוגראנה קיימו משחק בישראל ב-1994, במסגרת גביע אופ"א מול הפועל באר שבע. ג'ורדי קרויף ואוסקר גרסיה הגיעו לווסרמיל והלמו בבאר שבעים 0:7.

האם בקיץ הזה נראה פה את קבוצת הכדורגל הכי פופולארית בעולם היום? בקרוב נדע את התשובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully