וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דייגו מיליטו גמר את העונה

חלוץ אינטר נפצע בניצחון על קלוז', סטרמאצ'וני: "אלה חדשות נוראיות". גארת' בייל כבש צמד: "אני יכול לשחק עוד יותר טוב"

שלב הנוקאאוט בליגה האירופית יצא אתמול (חמישי) לדרך וסיפק ללא ספק כמה משחקים מצוינים. במוקד שוב עמד אחד השחקנים הגדולים בשנים האחרונות, גארת' בייל שממשיך להוכיח כמה כישרון יש לו. טוטנהאם ניצחה בוויט הארט ליין 1:2 את ליון, כאשר הכוכב הוולשי שיגר שתי בעיטות מדהימות במצבים נייחים, אחת מהן בדקה ה-90, כדי להכניע את היריבה הצרפתית ולהשיג יתרון לקראת הגומלין.

שחקני טוטנהאם לואיס הולטבי חוגג עם גארת' בייל. רויטרס
עובדים על זה באימונים. בייל חוגג/רויטרס

"זה כנראה הכי טוב ששיחקתי עד כה בקריירה", אמר בייל בסיום המשחק. "אני נהנה מהכדורגל שלי ומאיך שהקבוצה משחקת, מה שמקל עליי את העבודה. אסור לי לאבד את הראש, אני צריך להמשיך לעבוד קשה ולשמור על המומנטום. יש לי עדיין הרבה מקום להשתפר. אני יודע מה אני צריך לעשות, עונה אחרי עונה להשתפר בכל התחומים. אני פשוט רוצה לעשות את זה, להמשיך לעבוד קשה ואני מקווה להיות טוב יותר".

על הבעיטות החופשיות המוצלחות שלו אמר בייל: "ידעתי שזו הבעיטה האחרונה במשחק, והייתי צריך לעבור את החומה ולשמחתי זה נכנס. אני מתאמן על הבעיטות האלה מכל המרחקים. זה פשוט היה נחמד לראות את זה נכנס. זה מסוג הדברים שאם אתה מתאמן עליהם, זה בא לידי ביטוי במשחקים".

שחקן רובין קאזאן, גוקדניז קרדניז. AP
יתרון משמעותי לקראת הגומלין. קרדניז/AP

בזמן שטוטנהאם חגגה, אתלטיקו מדריד, להזכירכם מחזיקת הגביע, הופתעה בוויסנטה קלדרון על ידי רובין קאזאן ונוצחה 2:0. גוקדניז קרדניז כבש כבר אחרי שש דקות, ולמרות שרומן שרונוב השאיר את הרוסים בעשרה שחקנים, בדקה ה-90 היתרון הוכפל עם שער של פאבלו אורבאיז, שהבקיע במתפרצת.

השער השני נכבש לאחר שהשוער סרחיו אסנחו יצא לעזור להתקפה בכדור קרן, וקאזאן ניצלה זאת. דייגו סימאונה, מאמן אתלטיקו, לקח את האחריות על ההחלטה, ואמר: "ההחלטה הייתה שלי. חשבתי שהמשחק כבר נגמר ובאחד על אחד יש לנו סיכוי להבקיע. כדורגל זה משחק של סיכונים, והפעם זה לא היה לטובתנו. האחריות היא שלי. ספגנו שער נוסף שיכריח אותנו להבקיע יותר משער אחד בגומלין". על המשחק עצמו אמר המאמן: "היו לנו כמה הזדמנויות להבקיע, אבל הייתה לנו בעיה במהירות ולהמשיך את המצבים שאליהם הגענו".

דייגו מיליטו שחקן אינטר (ימין) מול עבדולאי קונקו שחקן לאציו. רויטרס
יהיה קשה לאינטר בלעדיו. דייגו מיליטו/רויטרס

אינטר ניצחה 0:2 את קלוז' והשיגה יתרון משמעותי לקראת הגומלין. רודריגו פלאסיו היה גיבור המשחק הזה עם צמד עבור קבוצתו. אלא שמה שאמור בעיקר להדאיג את הנראזורי הוא הפציעה של דייגו מיליטו שקרע את הרצועה בברך וגמר את העונה. אנדראה סטרמאצ'וני כואב: "לצערנו הרב הפציעה הזו הרסה לנו את הלילה. זו פציעה נוראית. עכשיו אנחנו צריכים לדעת רק מתי הניתוח. אלה חדשות נוראיות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully