וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה אירופית: קאזאן הפתיעה עם 0:2 על אתלטיקו מדריד

ביבארס נאתכו שיחק 90 דקות בהפתעה הגדולה של הרוסים. 22 דקות לבניון ב-0:1 של צ'לסי על ספרטה פראג. ניצחון גם לטוטנהאם

אחרי שנרגעו מהמשחקים המרתקים בליגת האלופות, חובבי הכדורגל קיבלו ערב גדול נוסף גם במסגרת המשנית, הליגה האירופית, ששבה אלינו בכל הכח עם 16 משחקים. במוקד עמדה צ'לסי, אלופת אירופה היוצאת, שניצחה 0:1 בחוץ את ספרטה פראג בזכות שער ניצחון של אוסקר בדקה ה-83. יוסי בניון נכנס כמחליף בדקה ה-68.

ביברס נאתכו שיחק 90 דקות בשורות רובין קאזאן, שהדהימה עם 0:2 בחוץ על אתלטיקו מדריד, אלופת המפעל. גם אליניב ברדה שיחק 90 דקות עבור גנק, בתיקו 1:1 הדרמטי של קבוצתו בחוץ מול שטוטגרט. גארת' בייל הרשית שתי בעיטות חופשיות מדהימות לרשת של ליון, ב-1:2 של טוטנהאם בלונדון. במשחקים מוקדמים שנערכו ופתחו את הערב, הייתה ידן של הקבוצות הרוסיות על העליונה. זניט האלופה הרוסית ניצחה 0:2 את ליברפול והשיגה לעצמה מקדמה לקראת הגומלין. קבוצת המיליונים של אנז'י, ניצחה את האנובר 1:3.

הולק, שחקן זניט חוגג. רויטרס
הדהים את ליברפול עם שער מדהים. הולק חוגג/רויטרס

זניט - ליברפול 0:2

אלופת רוסיה חזרה לפעילות אחרי פגרה ארוכה בליגה המקומית, אך לא נזקקה לזמן התאקלמות וניצחה את האנגלים במשחק חד צדדי בסט.פטרסבורג. הולק היה זה ששבר את האנגלים עם שער מדהים לחיבורים וסאמק חתם ניצחון, שמעניק לרוסים מקדמה רצינית לקראת הגומלין באנפילד.

המשחק נפתח בסערה ואחרי החמצה גדולה של לואיס סוארס בדקה השלישית, נכנס גם האלק מזניט לפעולה. הברזילאי המצוין תיעתע במגן שלו ושלח שמאלית אדירה, שנהדפה בקושי על ידי פפה ריינה. בדקה ה-70 הגיע הרגע לו חיכתה זניט. הולק הברזילאי קיבל כדור כ-18 מטרים משער ליברפול ושלח פצצה אדירה לחיבורים. 0:1 לזניט. שתי דקות בלבד חלפו וזניט כבר הבטיחה את הניצחון. סרגיי סמאק הגיח מאחור לכדור רוחב של דניס אניוקוב, ומקרוב דחק פנימה. 0:2 לרוסים.

אנז'י מחצ'קאלה - האנובר 1:3

אחרי פגרה ארוכה, קבוצת המיליונים של אנז'י חזרה לפעילות והציגה את הרכש הנוצץ שלה - וויליאן, הקשר הברזילאי הנהדר שהגיע בכסף גדול משחטאר דונייצק והטביע את חותמו כבר בדקה ה-34 עם בישול לסמואל אטו. מ'בראק בוסופה ואודיל אחמדוב השלימו את המהפך והעניקו לרוסים מקדמה רצינית לקראת הגומלין בגרמניה.

אחרי 22 דקות עקרות, עלו הגרמנים ליתרון חוץ די מפתיע. סאבולץ' הוסטי ההונגרי היה זה שכבש עם בעיטה חזקה ברגל שמאל, אחרי בישול של דיוף הסנגלי שהוריד לו כדור בקצה הרחבה וההונגרי בעט חזק ופנימה. בדקה ה-34 מצאה אנז'י את השיוויון משער של הכוכב סמואל אטו. וויליאן, בהופעת הבכורה שלו בקבוצה הרוסית, מצא את החלוץ הקמרוני בתוך הרחבה, נתן פס אחורנית וזה הגיע ראשון ומקרוב דחק פנימה.

אנז'י השלימה את המהפך בדקה ה-48. יורי ז'ירקוב הכניס כדור מצד שמאל לקצה הרחבה, אחמדוב הגיע מאחור ומתוך הרחבה בנגיעה שלח פנימה. 1:2 לאנז'י. בדקה ה-58 קיבלה אנז'י הזדמנות להגדיל את היתרון אחרי הכשלה על סמואל אטו ברחבה. הקמרוני בעצמו בעט את הפנדל, אבל זיילר שוער האנובר הדף. שש דקות עברו ואנז'י הבטיחה את הניצחון. מ'בראק בוסופה קיבל כדור מאטו בתוך הרחבה ומקרוב בעט בשמאל פנימה. 1:3 לרוסים בסיום.

ספרטה פראג - צ'לסי 1:0

אלופת אירופה, שהודחה במפתיע כבר בשלב המוקדם של ליגת האלופות, נראתה די משועממת מול הצ'כים, אבל שער ניצחון של אוסקר בדקה ה-83 העניק לה מקדמה עצומה לקראת הגומלין. יוסי בניון קיבל דקות בכורה באירופה כשנכנס כמחליף בדקה ה-68 במקומו של מרקו מרין.

צ'לסי נראתה לא טוב במשחק הזה ולא הגיעה להרבה מצבים במחצית הראשונה. בדקה ה-83 נשבר הקרח. דקה בלבד אחרי שנכנס כמחליף במקומו של חואן מאטה, כבש אוסקר עבור האנגלים אחרי שקיבל מסירה מאדן הזאר, ומקרוב גילגל פנימה ברגל שמאל. 0:1 לצ'לסי בסיום.

אוסקר, שחקן צ'לסי. רויטרס
הבקיע שער ניצחון דקה אחרי שנכנס. אוסקר/רויטרס

אינטר - קלוז' 0:2

החבורה של אנדראה סטרמאצ'יוני התאוששה בליגה עם 1:3 על קייבו במחזור האחרון, ולא התקשתה גם במסגרת האירופית מול יריבה רומנית חלשה. רודריגו פלאסיו היה גיבור המשחק הזה עם צמד עבור קבוצתו, שמעניק לה מקדמה לקראת הגומלין.

אחרי 21 דקות עקרות עלו האיטלקים ליתרון ראשון. רודריגו פלאסיו החלוץ הארגנטינאי קיבל כדור עומק מפרדי גווארין שדהר לאורך 20 מטרים והשאיר לחלוץ שמקרוב הקשית מעל השוער לרשת. 0:1 לאיטלקים. בדקה ה-86 חתם פלאסיו את הניצחון עם השני שלו ושל קבוצתו, אחרי שנשלח לכדור עומק ומול השוער הקפיץ באומנות פנימה. 0:2 לאינטר.

אתלטיקו מדריד - רובין קאזאן 2:0

ביברס נאתכו הגיע לויסנטה קלדרון למפגש מרתק עם אלופת המפעל המכהנת והיה שותף להפתעה הגדולה של ערב המשחקים. הספרדים נמצאים בצרות גדולות וכדי לא לאבד את תוארם כבר בשלב 32 האחרונות, ייצטרכו לתת הצגה ענקית בקור המקפיא בקאזאן ולנצח בהפרש של שני שערים לפחות.

כבר בדקה השישית עלו הרוסים ליתרון מפתיע מאוד מול אלופת המפעל. גוקדניז קרדניז היה זה שכבש מקרוב אחרי שבעיטה של סולומון רונדון נהדפה על ידי סרחיו אסנחו היישר לרגליו. 0:1 מפתיע מאוד לרוסים. בדקה ה-45 נותרו הרוסים בחיסרון מספרי. רומן שרונוב ביצע תיקול חריף על רדאמל פלקאו וקיבל צהוב שני.

בדקה ה-90 הבטיחה קאזאן את הניצחון. כל אתלטיקו עלתה קדימה כדי להשוות ואיפשרה לפאבלו אורבאיז לכבוש במתפרצת מהירה מול שער ריק. 0:2 מדהים בסיום.

גוקדניז קרדניז, שחקן רובין קאזאן חוגג. ברני ארדוב
שער מפתיע. קרדניז/ברני ארדוב

טוטנהאם - ליון 1:2

את המשחק הזה אפשר לסכם בשתי מילים: גארת' בייל. הכוכב הוולשי הענק של התרנגולים, שכבש רק במחזור הליגה האחרון צמד לרשת של ניוקאסל, שיחזר את ההישג הזה גם בליגה האירופית, עם שתי בעיטות מדהימות במצבים נייחים, אחת מהן בדקה ה-90. הלונדונים ייצאו לצרפת עם יתרון מזערי, שספק אם יספיק להם כדי להעפיל לשמינית הגמר.

ממש על סף סיום המחצית הראשונה העלה גארת' בייל את המארחים ליתרון בבעיטה חופשית מדהימה מ-35 מטרים לפינה. בדקה ה-55 השיגה ליון את השיוויון ואיזה שער זה היה. הגנת טוטנהאם התקשתה להרחיק כדור שהוגבה לתוך הרחבה וסמואל אומיטי הצעיר השתלט על הכדור ומהקצה השמאלי של הרחבה שלח שמאלית אדירה לחיבור הרחוק. 1:1 מדהים.

בקה ה-90 הגיע שער הניצחון הדרמטי של האנגלים. ומי כבש? ניחשתם נכון. גארת' בייל הנפלא העניק את הניצחון לאנגלים עם שער נוסף מדהים בבעיטה חופשית מדהימה מ-18 מטרים.

שחקני טוטנהאם לואיס הולטבי חוגג עם גארת' בייל. רויטרס
צמד שני ברציפות. גארת' בייל/רויטרס

שטוטגרט - גנק 1:1

אליניב ברדה, שנמצא בכושר מצוין, פתח בהרכב של הבלגים, והיה שותף לדרמה גדולה. הגרמנים הובילו משער של גנטנר בדקה ה-42 אך שער שיוויון של גלינור פלט בדקה ה-90, מחזיר את הבלגים לביתם עם תוצאה מעולה, שמותירה להם סיכוי יותר מריאלי להעפיל ל-16 האחרונות של המפעל.

בדקה ה-42 נשבר הקרח אחרי לחץ גרמני מתמשך. כריסטיאן גנטנר היה זה שכבש ממטר אחרי הדיפה לא טובה של שוער גנק. בדקה ה-90 השיגה גנק שיוויון דרמטי. ג'וזף מונרו שלח כדור רוחב מצד שמאל, הגנת הגרמנים התקשתה להרחיק וגלינור פלט נגח ממטר פנימה.

כריסטיאן גנטנר, שחקן שטוטגרט. רויטרס
חגג מול ברדה וחבריו. כריסטיאן גנטנר/רויטרס

משחקים נוספים:

באטה בוריסוב - פנרבחצ'ה 0:0

לבאנטה - אולימפיאקוס 0:3
ללבאנטה: פדרו ריוס (10), חוסה בארקרו (40, פנדל), אובפמי מרטינס (56).

דינמו קייב - בורדו 1:1
לדינמו קייב: לוקמן ארונה (20). לבורדו: לודוביק אוברניאק (23)

לברקוזן - בנפיקה 1:0
לבנפיקה: אוסקר קרדוסו (61)

אייאקס - סטיאווה בוקרשט 0:2
לאייאקס: טובי אלדרווירלד (28), ריקרדו ואן ריין (49)

נאפולי - ויקטוריה פלזן 3:0
לפלזן: ולדימיר דרידה (28), פרנטישק רייטוראל (79), סטניסלאב טצל (90).

ניוקאסל - מטאליסט חראקוב 0:0

באזל - דניפרופטרובסק 0:2
לבאזל: ולנטין סטוקר (23), מרקו שטרלר (67)

מנשנגלדבאך - לאציו 3:3
למנשנגלדבאך: מרטין שטרנצל (17, בפנדל), טורבן מרקס (84), חואן ארנגו (88). ללאציו: סרחיו פלוקארי (57). ליבור קוז'אק (64,90)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully