וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: אניימה ינחת בסוף השבוע. ברק לוי יפתח?

14.2.2013 / 18:36

השוער הוזמן עם נבחרתו לקבלת הפנים הממלכתית אצל נשיא ניגריה וצפוי להגיע בליל שבת. עטר לא התאמן בשל כאבי גב

one

מכבי תל אביב ערכה היום (חמישי) אימון נוסף לקראת המשחק נגד בני יהודה ביום שני בבלומפילד. החלוץ אלירן עטר שוב סובל מכאבי גב, לא התאמן וטופל על ידי הצוות הרפואי. נכון לעכשיו מעריכים בקבוצה שעטר יהיה כשיר למשחק ולא יחמיץ אותו, כפי שהיה בסיבוב הראשון, אז לא שיחק בגלל כרטיס אדום שספג בדרבי. מכבי הפסידה באותו משחק 1:0.

מהאימון נעדרו עומר ורד ומונס דאבור. לעומתם מי שערך היום אימון מלא הוא המגן/בלם איגנסיו פידלף, שהחלים מפציעה בשריר התאומים ושב לאימונים מלאים עם הקבוצה. השוער וינסנט אניימה שזכה עם ניגריה באליפות אפריקה צפוי לנחות בישראל רק במהלך סוף השבוע, ככל הנראה בלילה שבין שישי לשבת. זאת בשל קבלת פנים ממלכתית שערך נשיא ניגריה עבור הנבחרת שחזרה עם הגביע היוקרתי.

שוער ניגריה, וינסנט אניימה. Ian Walton, GettyImages
יחזור לשער של מכבי תל אביב? תלוי במועד הנחיתה. וינסנט אניימה באפודת ניגריה/GettyImages, Ian Walton

למכבי מצפים אימוני בוקר בשישי ובשבת, ואם אניימה לא יתאמן גם באימון שבת לא מן הנמנע כי בסופו של דבר יקבל השוער ברק לוי קרדיט נוסף מהצוות המקצועי, ויפתח גם נגד בני יהודה. במכבי החמיאו רבות ללוי הצעיר שספג שער אחד בשבעת המשחקים בהם החליף את הניגרי, בליגה ובגביע, ואין ספק שהשוער צבר נקודות זכות רבות לקראת המשך העונה והעונה הבאה.

אוהדי מכבי שחגגו השבוע בדרבי נגד האדומים התנפלו גם על הכרטיסים לדרבי נגד הזהובים. עד כה אזלו הכרטיסים לשערים 8, 10 ו-11, ונותרו למכירה רק כרטיסים לשער 7. בעקבות קצב המכירה הגבוה עשויה בני יהודה להקצות גם את שער 5 לאוהדי מכבי תל אביב, שבכל מקרה אמורים להיות רוב באיצטדיון, למרות שמדובר במשחק בית של הקבוצה של דרור קשטן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו
אלירן עטר שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
לא התאמן בגלל הגב, אבל צפוי לפתוח מול האקסית. אלירן עטר/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully