וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאיר טפירו: "הרגשתי חופשי כמו ציפור"

11.2.2013 / 21:31

הגארד הסביר את סל הניצחון מול הרצליה: "זו זריקה שאני קולע כל הקריירה. פחדתי שנתרסק". דרוקר: "זה היה מבחן אופי"

המחזור ה-16 בליגת העל נחתם הערב (שני) עם שני משחקים. במלחה, הפועל ירושלים גירדה ניצחון 67:70 על בני הרצליה, שמעניק לאדומים הרבה אוויר לנשימה לאחר התצוגה המביכה והתבוסה הכואבת למכבי חיפה בחצי גמר גביע המדינה בשבוע שעבר. מאיר טפירו מי אם לא הוא, היה אחראי על שלשת הניצחון של האדומים שניות ספורות לסיום. מי שחגגה היא מכבי אשדוד, שהגיעה למשחק חוץ באשקלון גם כן לאחר חצי גמר הגביע, שם כמעט והדהימה את מכבי תל אביב, והתפוצצה הפעם עם 83:110 קל וחלק מול המקומיים.

שחקן הפועל ירושלים מאיר טפירו. קובי אליהו
לא נס ליחו. טפירו/קובי אליהו

מאמן הפועל ירושלים שרון דרוקר התייחס לסל הניצחון של מאיר טפירו בשניות הסיום: "הוא פשוט זרק עם רגל אחת. זה מאיר, יש לו את זה ובגדול. הוא הרגיש שהקבוצה מאוד צריכה אותו ונתן הצגה התקפית והגנתית. מגיע לו כל הכבוד. זה ניצחון מאוד חשוב, בסגל מאוד חסר. הניצחון הזה משחרר הרבה דברים. ראינו היום הגנה טובה והרבה הקרבה. החטאנו המון זריקות פנויות ונכנסנו למצב של לחץ, אבל טוב שניצחנו משחק כזה. נמשיך להיאבק למעלה. צריך לשמור את השחקנים כל הזמן במומנטום ובקצב. אנחנו צריכים להרים להם את הראש. המשחק הזה היה מבחן אופי. עשינו שיחה הצוות והשחקנים, וכולם נפתחו ודיברו מלב אל לב. אני חושב שזה עזר לנו מאוד לנצח את המשחק".

מאיר טפירו הסביר את סל הניצחון, אותו קלע עם רגל אחת: "אלו דברים שאני עושה כל הקריירה. הרגשתי שאני לא יכול לרדת לספסל, הרגשתי טוב היום. כשאתה משחק חופשי כמו ציפור, אז זה גם נראה כך. את הזריקה הזאת אני רגיל לקחת אותה כל הקריירה. כקבוצה היינו זקוקים לניצחון הזה. מאז ההפסד בחצי גמר הגביע היינו בדאון. היה לנו קשה מאוד להרים את עצמנו. היה קשה ברמה המנטלית, כי חטפנו סטירה גדולה מדי מול חיפה. לכן זה היה משחק חשוב מאוד, כי הליגה מאוד צפופה וכל ניצחון קריטי. אני מקווה שנפסיק עם חוסר היציבות הזאת, כי זה לא מתאים לקבוצה כמו הפועל ירושלים. פחדתי שנתרסק היום, אבל אני שמח ומודה לחבר'ה שהגיעו ונתנו את הכול".

מאמן הרצליה אריאל בית הלחמי חגג משחק 300 כמאמן בליגת העל, אך ירד מנוצח: "מצידי, אמשיך לעוד 300 משחקים לפני שאפרוש. שילמנו במחצית הראשונה את המחיר על זה שלא הגענו עם אנרגיות. בחצי השני חזרנו, ויכלנו לנצח את המשחק. חבל שלא הצלחנו לעשות את זה. לא שיחקנו הכי טוב התקפית, אבל היה משחק שיכל להיגמר ככה או ככה".

מאמן מכבי אשדוד עופר ברקוביץ'. מגד גוזני
אשדוד נראית מצוין לאחרונה. ברקוביץ'/מגד גוזני

מכבי אשדוד המשיכה ביכולת המרשימה שלה לאחרונה. אשדוד, שמתחה את מכבי תל אביב בחצי גמר הגביע ולא הייתה רחוקה מניצחון סנסציוני, הגיעה למשחק חוץ באשקלון ולא התקשתה להביס אותה 83:110. מאמן אשדוד עופר ברקוביץ' אמר בסיום: "אני שמח על היכולת שהצגנו היום. צריך לזכור שהמאבק בין הקבוצות הוא מאוד שקול והכול יכול לקרות. צריך לתת כבוד לכל הקבוצות בליגה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully