וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני נגד שחקניו: "אם יש להם ביצים שיקחו אחריות"

מנצ'סטר סיטי בלחץ, מעמדו של רוברטו מאנצ'יני נפגע, האיטלקי כבר תוקף: "לא תמיד המאמן אשם, אסור שהשחקנים ייראו ככה"

ספורט 2

גובר הלחץ במנצ'סטר סיטי. קבוצת המיליונרים, אלופת הפרמיירליג, עלולה לסיים עונה מאכזבת במיוחד, ובתקשורת האנגלית מדווחים כי סיטי תודח על ידי לידס מהגביע ביום ראשון, המאמן רוברטו מאנצ'יני עלול למצוא אותו מחוץ למועדון מוקדם מהצפוי. ביולי מאנצ'יני חתם על חוזה לחמש שנים באיצטדיון איתיחאד, בחוזה ששוויו מוערך ב-37 מיליון ליש"ט, אבל היכולת המאכזבת של הקבוצה גורמת לראשיה להרהר שוב במעמדו.

החלק האחורי של סיטי מציג משחק מאכזב מאוד, המאמן האיטלקי כבר הודה שג'ו הארט "לא היה מספיק טוב", כששמט כדור קריטי במהלך ההפסד 3:1 לסאות'המפטון. גם על אדין דז'קו וסרחיו אגוארו הודה מאנצ'יני שהם "מאכזבים", ובכלל, המאמן לאחרונה מטיל את האשמה על שחקניו המיליונרים, שלא עומדים בציפיות. "אם הם משחקים ככה, עדיף שיישארו בבית", אמר לתקשורת.

רוברטו מאנצ'יני, מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
זו הטקטיקה החדשה? לתקוף את השחקנים בפומבי? מאנצ'יני/רויטרס

"כשאתה כדורגלן בכיר, אתה תמיד חייב לקחת אחריות", מבקר מאנצ'יני, שיודע מי האשם האמיתי במצב הקבוצה: "זו לא תמיד רק האשמה של המאמן. אם לשחקנים יש ביצים גדולות, הם צריכים לקחת אחריות. אם לא, הם לא יכולים לשחק בקבוצה גדולה".

מאנצ'יני יודע ש"עבור קבוצה כמו שלנו, שזכתה באליפות, ולפני כן בגביע, והשנה זכינו במגן הצדקה לראשונה אחרי 38 שנה - טבעי שהעונה שאחרי האליפות תהיה קשה. כנראה גם עשינו טעות בקיץ, כשלא שיפרנו את הקבוצה. אבל עדיין יש לנו שחקנים מצוינים, ולא היינו צריכים להציג משחק כזה. נותרו עוד 12 משחקים, יש את הגביע, העונה לא נגמרה. אבל אי אפשר שהשחקנים ייראו ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully