וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלכס פרגוסון: "שיניתי את ההרכב כי סיטי הפסידה"

אלכס פרגוסון סיפר כי עשה התאמות מיוחדות לפני הניצחון של יונייטד על אברטון. מוריניו: "העולם מחכה לקרב של יונייטד וריאל"

ספורט 2

אלכס פרגוסון הודה שהוא התאים במיוחד את הרכב מנצ'סטר יונייטד למשחק מול אברטון, וזאת לאור ההפסד של מנצ'סטר סיטי. כזכור, בשבת האלופה הופתעה כשהפסידה 3:1 לסאות'המפטון, ופרגוסון ידע שניצחון ביתי על אברטון יפתח את הפער ל-12 נקודות. המאמן התכוון לתת מנוחה לחלק משחקניו לקראת המפגש מול ריאל מדריד במסגרת שמינית גמר ליגת האלופות ביום רביעי הקרוב, אבל לא רצה לפספס את ההזדמנות.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, מול שוער אברטון טים הווארד. Shaun Botterill, GettyImages
איזה שחקן. ואן פרסי/GettyImages, Shaun Botterill

"ברגע שראיתי את התוצאה בסאות'המפטון, ידעתי שזה הצ'אנס שלנו לפתוח פער אמיתי", הודה פרגוסון בפתיחות אופיינית, "כך שביטלתי את השינויים המקוריים שתכננתי. תכננתי לעשות שבעה שינויים בהרכב, אבל בסוף עשיתי רק ארבעה, כי הבנתי שזה משחק חשוב שיכול לתת יתרון חשוב להמשך. ידענו שניצחון יציב אותנו בעמדה פנטסטית".

יונייטד חושבת על המסע למדריד, אבל פרגוסון טוען שסיפור האליפות בליגה רחוק מלהיות סגור. "לחשוב על המשחק הבא, לנצח את המשחק הבא, זה מה שאנחנו יכולים לעשות", טוען המאמן, "בסופו של דבר ייגמרו המשחקים".

ריאן גיגס המשיך את הרצף המרשים שלו, כשכבש אמש שער ליגה והמשיך רצף של 23 עונות שבהן הוא מבקיע שער אחד לפחות. "יש לנו הרבה ניסיון, אבל אף פעם אי אפשר לקחת שום דבר כמובן מאליו", אמר גיגסי על היתרון של קבוצתו בפסגה.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. רויטרס
גאה בידידות עם פרגוסון. מוריניו/רויטרס

אורח כבוד באולד טראפורד אתמול היה ז'וזה מוריניו, מאמן ריאל מדריד, שריגל אחרי היריבה. "זו ההתמודדות שכל העולם מחכה לה", אמר מוריניו, "העולם לא מחכה לשום משחק אחר בליגת האלופות, ואני מקווה שאוכל לתת לכולם את מה שהם מצפים לו. כולם רוצים לשחק במשחק כזה, אף אחד מהשחקנים שלי לא ירגיש עייף".

מוריניו התייחס להערכה ההדדית שיש בינו לבין אלכס פרגוסון. "אני מרגיש שהידידות בינינו היא זכות גדולה עבורי", אמר הפורטוגלי, "הוא דמות חשובה בעולם הכדורגל. שנינו רוצים לנצח, אבל אני מאמין שהפעם למפסיד תהיה איזשהי נחמה קטנה, בגלל הידידות הגדולה בינינו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully