וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנצ'סטר יונייטד ניצחה את אברטון 0:2

מערכת וואלה! ספורט

10.2.2013 / 19:51

ריאן גיגס הבלתי נגמר כבש בדקה ה-13, רובין ואן פרסי הכפיל לפני ההפסקה והפער של יונייטד בפסגה עומד על 12 נקודות

ספורט 2

מנצ'סטר יונייטד גברה הערב 0:2 על אברטון במחזור ה-26 בפרמיירליג ועשתה צעד בלתי מבוטל בדרך לאליפות. ריאן גיגס (13) ורובין ואן פרסי (45) כבשו ודאגו להגדיל את הפער ממנצ'סטר סיטי שבמקום השני ללא פחות מ-12 נקודות. הכל בידיים וברגליים של אלכס פרגוסון ושחקניו, שייצאו מעודדים למשחק נגד ריאל מדריד בליגת האלופות. הניצחון האחרון של הטופיז על השדים האדומים בחוץ היה באוגוסט 1992 והם סופרים עוד שנה.

במשחק נוסף שנערך היום ניצחה אסטון וילה את ווסטהאם 1:2. כריסטיאן בנטקה (74 בפנדל) ושארל נ'זוגביה (79) כבשו לווילה, ווסטהאם צימקה משער עצמי של אשלי ווסטווד (88).

שחקן מנצ'סטר יונייטד, ווין רוני. רויטרס
סיטי נשארה מאחור. רוני/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד פתחה בסערה ורובין ואן פרסי הגיע להזדמנות פז כבר אחרי 10 דקות, אבל החמיץ. שלוש דקות עברו והכדור כבר נח ברשת של טים הווארד. הפעם ההולנדי מסר לריאן גיגס וזה קבע 0:1. זה היה השער הראשון העונה של הקשר בן ה-39, שכבש זו העונה ה-23 ברציפות. גיגס הוא השחקן היחיד שכבש בכל אחת מהעונות מאז הקמת הפרמיירליג ב-1992. רגע לפני המחצית רובין ואן פרסי כבש את שער הליגה ה-19 שלו העונה וביסס את היתרון של השדים.

כשהיא מוליכה בבטחה, מנצ'סטר יונייטד הורידה קצת את הרגל מהדוושה במחצית השנייה והיא התמקדה בלשלוט בקצב ובמשחק. הווארד עוד עצר את אוואנס ואת קלברלי, אבל זה בוודאי לא מה שעמד למנוע מהקבוצה המקומית ניצחון ובעיקר פער הולך ותופח במעלה הטבלה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שחקן מנצ'סטר יונייטד, ריאן גיגס, מול שחקן אברטון, פיל נוויל. רויטרס
עונה 23 ברציפות שהוא כובש. גיגס הגדול/רויטרס

דקה 10: רובין ואן פרסי קיבל כדור עומק וכבר חלף על פני הווארד, אבל בעט מזווית אלכסונית, ברגל ימין, לקורה.

דקה 13: גול! רובין ואן פרסי התגבר בקלות על ג'וני הייטינחה בדו קרב הולנדי, מצא את גיגס החופשי בתוך הרחבה והקשר הוותיק בעט לקורה ופנימה. 0:1 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 29: אוסמן בעט מכ-20 מטר ברגל שמאל, הכדור הדויק שלו עשה דרכו לפינה, אבל דה חאה התעופף והדף לקרן.

דקה 45: גול! רפאל שלח כדור עומק בתזמון מושלם לואן פרסי ששבר את מלכודת הנבדל, ההולנדי נכנס לרחבה, עבר את הווארד והפעם בעט פנימה ממצב כמעט זהה להזדמנות הראשונה שלו. 0:2 למנצ'סטר יונייטד.

דקה 66: אוואנס הגיע ראשון לכדור קרן, הווארד הדף את הנגיחה שלו, הכדור חזר לצפון אירי שבעט ונבלם על הקו.

דקה 67: עוד קרן ליונייטד ושוב הווארד מכב. הפעם קלברלי הפציץ מהאוויר אחרי כדור חוזר והשוער האמריקאי התעופף והדף לקרן נוספת.

שחקן מנצ'סטר יונייטד, רובין ואן פרסי, מול שוער אברטון טים הווארד. Shaun Botterill, GettyImages
שתי הזדמנויות כמעט זהות,ת אחת הסתיימה ברשת. ואן פרסי עובר את הווארד/GettyImages, Shaun Botterill

הרכבים

מנצ'סטר יונייטד: דויד דה חאה, רפאל, נמניה וידיץ', ג'וני אוואנס (כריס סמולינג, 81), פטריס אברה, פיל ג'ונס (מייקל קאריק, 57), טום קלברלי, ריאן גיגס, אנטוניו ולנסיה, ווין רוני, רובין ואן פרסי.

אברטון: טים הווארד, פיל נוויל, פיל ג'אגיילקה, ג'וני הייטינחה, לייטון ביינס, דארון גיבסון, ליאון אוסמן, סטיבן פינאר, מרואן פלאיני, קווין מיראלס (סטיבן נייסמית', 69), ויקטור אניצ'בה (ניקיצה ילאביץ', 57).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully