וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "אנו נחותים מברצלונה אך מסוגלים לנצח בבית"

מאמן מכבי תל אביב דרוך לקראת יום חמישי: "נצטרך לבוא ולעשות דברים טיפה שונים". ליובין: "מצער אותי שנראינו ככה"

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

בסך הכל שלושה ימים בלבד אחרי שזכתה בגביע המדינה, המשיכה הערב (ראשון) מכבי תל אביב בדהירה שלה אל עבר המשחק הקריטי מול ברצלונה ביום חמישי, כשדרסה את הפועל גלבוע/גליל בליגה 56:91. הקבוצה של בלאט ללא ספק נראית מחוברת בצורה טובה לקראת המפגש עם הענקית הקאטלנית, שבמידה רבה יקבע האם העונה האירופאית שלה תשוב לחיים, או שהיא תיאלץ להתמקד בגלבוע/גליל ודומיה בליגה המקומית.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
חשוב לשמור על המומנטום. בלאט/קובי אליהו

"במשחקים שמגיעים אחרי שיא, תמיד הנטייה היא לרדת בפוקוס או באינטנסיביות, הרבה פעמים גם ביכולת", אמר מאמן מכבי תל אביב, דיוויד בלאט. "אנחנו לא נתנו לזה לקרות, וזה בגלל שאנחנו קבוצה ומערכת עם ניסיון אחרי מעמדים גדולים, מוצלחים או פחות מוצלחים". לקראת ברצלונה אמר המאמן: "אנחנו יודעים שיש את המשחק הבא, והוא עוד יותר חשוב על מנת להמשיך במומנטום. ברצלונה היא קבוצה חזקה, ואין ספק שאנחנו נצטרך לבוא ולעשות דברים טיפה שונים נגדם. אנחנו נחותים מהם, אבל הוכחנו שבבית אנחנו מסוגלים לנצח כל קבוצה".

מורן רוט, שניהל טוב את המשחק של הצהובים הערב, אמר בסיום: "היה משחק טוב שלנו. באנו עם ביטחון מהגביע. אנחנו בכלל בשבועיים טובים, רצים טוב כקבוצה. ברבע השני לחצנו על הדוושה, פתחנו פער גדול ומשם היה קשה להם לחזור. זו קבוצה שקצת חסרה בביטחון, לחצנו אותם כמו שצריך, השגנו סלים קלים וזה די נגמר בחצי הראשון".

מנגד, בגלבוע/גליל היו מאוכזבים מאוד מהיכולת שהקבוצה הציגה הערב, ומההתפרקות המוחלטת בשלושת הרבעים האחרונים. "הרבה קבוצות ראו בשבוע האחרון שאפשר לחזור מול מכבי, אבל אנחנו לא עשינו את זה", אמר מאמן הקבוצה, ליאור ליובין. "מאוד מצער אותי שנראינו ככה, מצטער על התצוגה הזו. היו לנו אימונים טובים אבל הכל הלך הפוך. היתה לנו ציפייה לנצח, או לפחות להיות ראש בראש מולם במחצית השניה, אבל זה לא קרה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמן הפועל גלבוע/גליל ליאור ליובין. קובי אליהו
הכל הלך הפוך. ליובין/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully