וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו: "ניצחון אחד יחזיר אותנו למצב הקודם"

קשרה של מ.ס אשדוד נשאר אופטימי אחרי התיקו (1:1) מול הפועל חיפה: "הכל נזיל. חשוב שננצח את עכו במחזור הקרוב"

one

מ.ס.אשדוד סיימה אמש (שבת) משחק נוסף ללא ניצחון, אחרי תיקו ביתי מאכזב 1:1 נגד הפועל חיפה והמשיכה את התקופה הרעה שלה. השחקנים של יוסי מזרחי היו קרובים להשגת שלוש הנקודות, לאחר שעלו ליתרון מראשו של חלוץ הרכש סטפן שצ'פוביץ', אך לא השכילו לשמור על התוצאה וספגו שער שוויון כואב, בדקה ה- 87 מרגלי לירן כהן האורח.

הקבוצה איבדה שתי נקודות יקרות במאבק על כניסה לפלייאוף העליון ונכון לעכשיו, נראה כי המקום בשישייה הראשונה, הולך ומתרחק. הסיפור המרכזי במשחק החלש היו הקהלים של שתי הקבוצות, שקיללו וגידפו את שני הבעלים, ג'קי בן זקן בצד של אשדוד ויואב כץ החיפאי. אוהדי אשדוד אף הרחיקו לכת במחאתם הפעם וקיללו חלק מהשחקנים הצעירים של המועדון, כאשר למעט אמיר בן שמעון שנכלל בסגל הבוגרים, הורדו גדי קינדה, ניב זריהן ובנצי מושל לקבוצת הנוער. שלושתם אגב פתחו בהרכב קבוצת הנוער שהביסה 0:3 את הנוער של הפועל תל אביב, כאשר זריהן ומושל אף כבשו שניים משלושת השערים.

דוד רביבו, שחקן מ.ס אשדוד. מגד גוזני
מתרחק מהפלייאוף העליון. דוד רביבו/מגד גוזני

"האמת היא, שיש הססנות במשחק של אשדוד", אמר הקפטן דוד רביבו בסיום המשחק. "הובלנו 0:1 ובגלל טעויות העבר, אחרי שהפסדנו להפועל חיפה 2:1, היה חשוב לנו מאוד לקחת נקודות, כי כשאתה לא מפסיד, אפשר להחזיר את הביטחון. חבל, נתנו מתנה היום להפועל חיפה. אני לא מסתכל על הצמרת כי הכל נזיל וניצחון אחד יכול להקפיץ קדימה. יש לנו משחק חשוב מול עכו שקריטי לנו שננצח אותו וחשוב שנבוא ביחד וננצח את המשחק הזה".

רביבו התייחס לאווירה שקיימת במועדון בשבועות האחרונים והוסיף: "יש אווירה מתוחה וחבל כי ניצחנו את מכבי תל אביב ועשינו תיקו בקרית שמונה, אבל בדרבי מול באר שבע שהיה חשוב, הפסדנו. אני מאמין שניצחון אחד יחזיר אותנו למצב הקודם".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully