וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גל כהן: "גלבאן ייזכר כזר הטוב בתולדות בני יהודה"

בבני יהודה התלהבו מההצגה של הארגנטינאי מול נתניה: "לא היה זר עם כזו השפעה על קבוצה". מחמאות גם לעגייב ורפי דהן

one

בני יהודה הציגה אמש את אחד ממשחקיה הכי טובים העונה כשניצחה 3:5 בחוץ את מכבי נתניה, באחד המשחקים הכי מהנים שראינו העונה בליגת העל. זה היה משחק בסימן הסיפרה שלוש, כאשר הזהובים מחברים נצחון שלישי ברציפות, פדרו גלבאן הנפלא כובש שלושער ומצד שני ההגנה סיפקה כמה רגעים של דפיקות לב עם שלוש ספיגות.

הזהובים הציגו משחק התקפי כמעט מושלם, כאשר מעל כולם בלטו הקשר פדרו גלבאן שכבש שלושה שערים מצויינים והמגן עוז ראלי שכבש שער ובישל שניים נוספים. גם רפי דהן ואמיר עגייב שהציגו משחק טוב מאוד בקישור, קיבלו מחמאות בסיום המשחק ואפילו החלוץ אדם הרפקה שפתח בהרכב והבקיע שער, קיבל מילים חמות מאנשי הקבוצה.

שחקן בני יהודה, פדרו גלבאן. ברני ארדוב
עוד הצגה לאוסף. גלבאן/ברני ארדוב

הבלם הפצוע סארי פלאח שצפה בחבריו מהיציע, ירד בסיום לכר הדשא והתקבל בנשיקות וחיבוקים על ידי כל השחקנים, המאמן דרור קשטן והמנכ"ל משה דמאיו. כ-1000 אוהדים כתומים הגיעו אמש לאצטדיון בנתניה והצליחו להפתיע את אנשי הקבוצה, שלא ציפו לכזאת כמות גדולה במשחק חוץ. למעט מספר קטן של אוהדים שהעכירו את האווירה עם קללות לעבר פדרו גלבאן ורפי דהן, הצליחו האוהדים לדחוף את הקבוצה במהלך מרבית דקות המשחק.

במחזור הקרוב תארח בני יהודה את מכבי תל אביב, במשחק המרכזי של המחזור ה-23, שיערך ביום שני הבא בבלומפילד. רפי דהן ויגיל ביטון שהגיעו בהשאלה ממכבי תל אביב, לא יכללו בסגל, כפי שסוכם בין המועדונים בחוזה ההשאלה.

"זה ללא ספק היה אחד המשחקים המשוגעים העונה", אמר הבלם גל כהן בסיום המשחק. "זה היה ניצחון חשוב מאוד עבורנו. בתור שחקן הגנה אני מתבאס על שלושת השערים שספגנו. חבל, כי הם היו לא מחוייבי המציאות. אלה לא היו שערים ממהלכי כדורגל מתוכננים, פשוט חוסר ריכוז שלנו בהגנה. ברור שזה כואב לספוג, אבל העיקר שניצחנו, זה באמת היה נצחון גדול. אנחנו כבר עם שלושה נצחונות רצופים, גם בטדי, גם על מכבי חיפה. בני יהודה באה מאחור בשנים האחרונות ואנחנו משחזרים את זה גם העונה, אני מקווה שנמשיך ככה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
שחקני בני יהודה, אמיר עגייב, עוז ראלי. ברני ארדוב
שמחיה גדולה בסיום. עגייב/ברני ארדוב

בחודש האחרון דיברו בקבוצה על הצורך ביציבות ונראה שהבלם וחבריו הפנימו את המסר: "היציבות הזו חשובה מאוד. אנחנו צריכים להמשיך את הרצף הזה ואני חושב שהחיזוק שהביאו עזר מאוד, במיוחד רפי דהן שמוסיף לנו כוח שחבל על הזמן, באמצע המגרש. אנחנו משחקים טוב ובאמת רק שנמשיך ככה".

כהן התייחס לחברו, הקשר פדרו גלבאן שהציג את משחקו הטוב ביותר העונה: "פדרו ייזכר כזר הכי גדול שהיה בתולדות בני יהודה ואולי לא רק בבני יהודה, אלא בכלל בכדורגל הישראלי. לא חושב שהיה זר עם כאלה מספרים, עם כזאת השפעה על קבוצה. אנחנו נהנים ממנו בכל רגע שהוא פה ונתגעגע אליו כשהוא יילך. אבל לפחות שנהנה ממנו עד שתיגמר העונה. פדרו הוא המנהיג מספר אחת של הקבוצה וכשפדרו טוב ופדרו רץ ועושה הגנה אז כולנו אחריו. אנחנו נעזור לו להצליח והוא יעזור לנו".

על המפגש בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב, אחרי שהקבוצה ניצחה העונה את כל הגדולות הוסיף הבלם: "עכשיו ניצחנו את נתניה, אז רק שזה לא יתהפך לנו בשבוע הבא. זה משחק חשוב מאוד ואנחנו רוצים להמשיך את הרצף. מכבי קבוצה מצויינת וניצחנו אותם בסיבוב הקודם, מקווים לנצח אותם גם הפעם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully