וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "עכשיו זה המאני טיים. הניצחון מקדם אותנו"

מאמן בני יהודה היה מרוצה לאחר ה-3:5 בנתניה. עוז ראלי: "מכבי ת"א? לא מפחדים מאף אחד". בנין: "ההגנה לא טובה"

one

בני יהודה ומכבי נתניה סיפקו הערב (שבת) את אחד המשחקים האטרקטיביים של העונה בליגת העל, בסיומו ניצחה הקבוצה משכונת התקווה 3:5 באצטדיון החדש בנתניה ועלתה זמנית למקום הרביעי. פדרו גלבאן כיכב עם שלושער אישי נהדר (23, 79 ו-89) לזכות בני יהודה, כשעוז ראלי המצוין כבש (28) ובישל לאדם הרפקה (50). עלי חטיב המחליף ניסה להחזיר את נתניה לעניינים עם בישול לדרגאן צ'ראן (62) וצמד אישי (65 ו-90)

שחקני בני יהודה חוגגים. ברני ארדוב
ניצחון חוץ מרשים. שחקני בני יהודה/ברני ארדוב

"היה משחק כדורגל פתוח, שמונה שערים במשחק אחד זה דבר שהקהל אוהב ורוצה", אמר דרור קשטן לאחר הניצחון. "יכולנו לסיים את המשחק במחצית הראשונה, אבל גם ב-0:2 המשחק לא נגמר, ולראייה התפתח משחק מותח עד שביססנו את הניצחון. זה ניצחון חוץ חשוב מאוד שמקדם אותנו. היתה לנו ירידה מסוימת במחצית השנייה, נתניה צימקה מכלום וזה החזיר אותה למשחק. גם ה-1:3 נהיה מהר מאוד 2:3 ונתניה השקיעה את כולה בהתקפה, ואז מצאנו את השער הרביעי והחמישי. אנחנו משחקים לא רע בתקופה הזו, ובישורת האחרונה זה המאני טיים, עכשיו התוצאות קבועות מי תהיה בפלייאוף העליון. ביטון ודהן? "הם השתלבו היטב מבחינה מקצועית וגם בחדר ההלבשה".

כובש השלושער פדרו גלבאן: "הרגשה מעולה שהבקעתי שלושה שערים, למרות שהמשחק הלך קשה יותר ממה שרצינו. המשחק מול מכבי חיפה נתן לנו ביטחון".

עוז ראלי הוסיף: "זה ניצחון חשוב מאוד שמדביק אותנו לפלייאוף העליון, שם אנחנו רוצים וצריכים להיות. החזרנו לאוהדים על המגרש, אני חושב שהם עושים את מה שהם עושים מתוך כאב. הקבוצה חשובה להם ואנחנו מבינים את זה. אנחנו מאושרים מאוד על זה שאנחנו מחזירים על המגרש. אני שומר על יציבות כבר הרבה זמן, אני שמח שאני עושה את העבודה כמו שמצפים לנו. אם אלי גוטמן מזמן אותי לנבחרת בטוח שהוא יודע מי אני ואני מאושר.

על המשחק הבא מול מכבי תל אביב אמר ראלי: "איך אומרים? בני יהודה מנצחים את הגדולות ומפסידים לקטנות? אז אנחנו לא מפחדים מאף אחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
מאמן בני יהודה, דרור קשטן. ברני ארדוב
מרוצה מיגיל ביטון ורפי דהן. דרור קשטן/ברני ארדוב

המאמן המפסיד טל בנין נראה מאוד מאוכזב בסיום: "לקבל שערים בצורה כל כך קלה - בכל פעם שהם הגיעו לשער הם הצליחו להבקיע - זה מצער. אחרי תקופה יציבה נראינו נאיבים. אנחנו עושים הגנה בצורה לא טובה, גם כשאנחנו נמצאים ביתרון מספרי. אנחנו נותנים על זה את הדעת בכל פעם מחדש, אבל כנראה שיש פה אלמנט של לחץ".

מאמן מכבי נתניה, טל בנין. ברני ארדוב
איפה ההגנה? טל בנין/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully