וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני מרים ידיים? "שחקנים בלי כוח ובלי אופי"

סיטי שוב מעדה, רוברטו מאנצ'יני מודה: "יש לנו 10 אחוז סיכוי לזכות באליפות". פרנק למפארד בדרך לשיא כל הזמנים בצ'לסי

ספורט 2

האם מנצ'סטר סיטי מרימה ידיים? האלופה נכנעה אתמול (שבת) 3:1 לסאות'המפטון הקטנה, והמאמן רוברטו מאנצ'יני יודע שהוא עומד בפני עונה כושלת: אחרי ההדחה המוקדמת מליגת האלופות, סיטי והכסף הגדול שלה עומדים לאבד גם את האליפות.

רוברטו מאנצ'יני, מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
מה הוא כבר יכול להגיד? מאנצ'יני סותם את הפה/רויטרס

מנצ'סטר יונייטד תוכל להגדיל היום את הפער בפסגה ל-12 נקודות אם תנצח בבית את אברטון, ומאנצ'יני מבין שהקרב כמעט אבוד. "אני מעריך שעכשיו נשארו לנו עשרה אחוזי סיכוי לקחת אליפות", אמר המאמן, "אני לא חושב שיונייטד מאמינה שאנחנו יכולים לחזור מפיגור של 12 נקודות".

מאנצ'יני החמיא ליריבה ואמר ש"הגיע לסאות'המפטון לנצח, בעוד אנחנו לא שיחקנו טוב", והתייחס לשער העצמי המוזר של גארת' בארי: "ספגנו גול שלא ראיתי כמותו בחיי". עוד הוסיף מאנצ'יני כי "אני חושב שהשחקנים שלנו יודעים שהם לא שיחקו טוב. חסרים לנו קומפאני ונסטאסיץ', ויש לנו כמה שחקנים שלא בכושר טוב, ומשחקים רע מאוד, בלי כוח ובלי אופי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"
שחקן סאות'המפטון, ג'ייסון פנצ'און. רויטרס
זה מה שאני שם על הכסף שלכם. סאות'המפטון חוגגת/רויטרס

צ'לסי: בניטס מחפש שקט

צ'לסי הצליחה להתאושש אתמול, כשאלופת אירופה הביסה 1:4 את וויגן וקטעה רצף שלילי. פרנק למפארד כבש שער רביעי בארבעת המשחקים האחרונים, ועם 198 גולים במדי צ'לסי, הוא קרוב מאוד לשבור את שיא כל הזמנים של המועדון, של בובי טאמבלינג, שעומד על 202.

"חשוב מאוד ששחקנים אצלנו מבריאים וחוזרים לסגל, חשוב שיהיו לנו רגליים טריות, זה הופך את הכל לקל יותר", אמר רפא בניטס בסיום, "הצלחתי גם להכניס את בניון ומארין, כך שטוב מבחינתנו לגוון".

בניטס גם התייחס לשמועות על מעמדו: "אני לא קורא עיתונים, כך שאני לא יודע מה הספקולציות. אני מתרכז רק במשחק. לדעתי העיתונים רק משעירים, אין להם מושג, הם רק מדברים ומדברים".

בנוגע לכושרו המרשים של למפארד, שכבר אמור היה לעזוב, אמר המאמן: "זו לא החלטה שלי אם להאריך לו את החוזה, אני רק מקווה שהוא ישתפר תחתיי כמאמן, והוא מקצוען במלוא מובן המילה, ואני שמח בשבילו. הוא יכול להמשיך לכבוש ולכבוש".

פרנק למפארד, צ'לסי. GettyImages
אתה המלך. למפארד/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully