וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשמית: חואן רומן ריקלמה חוזר לבוקה ג'וניורס

סוף טוב לטלנובלה הארוכה: כחודש לאחר שהודיע כי לא ישנה את החלטתו, הפליימייקר שוכנע. העונה נפתחה עם ניצחון של ולס

הטלנובלה בכיכובו של חואן רומן ריקלמה הגיעה לסיומה עם סוף טוב. לפחות עד העונה הבאה. קצת יותר מחודש לאחר שהודיע כי לא יחזור לבוקה ג'וניורס ויישאר נאמן למילה שלו, הפליימייקר בן ה-34 חזר בו ונענה לתחינות של המאמן קרלוס ביאנצ'י שחזר גם הוא לקדנציה שלישית בבומבונרה. ריקלמה יצפה הלילה (בין שבת לראשון, 00:15, ספורט2) במשחקה של בוקה מול קילמס במסגרת מחזור הפתיחה של טורניר הפינאל (לשעבר הקלאוסורה) ויצטרף לאימונים ביום שני.

חואן רומן ריקלמה חוגג אליפות עם בוקה ג'וניורס. רויטרס
חזר כדי לחגוג עוד אליפות? חואן רומן ריקלמה/רויטרס

כזכור, ריקלמה נטש את בוקה לאחר ההפסד בגמר הליברטדורס ביולי מול קורינתיאנס, בעקבות עימות עם המאמן דאז חוליו ססאר פלסיוני וחילוקי דעות עם ההנהלה. במשך כשבעה חודשים הוא ישב בבית ופלרטט עם מועדונים אחרים, אבל בסופו של דבר הגיע לסיכום עם הנשיא דניאל אנג'ליסי וישוב על מנת להשלים את חצי השנה שנותרה בחוזהו. כעת יקוו במועדון כי ריקלמה יוסיף מניסיונו ומכישוריו לקבוצה שרוצה להחזיר לעצמה את תואר האליפות, ולא יזיק לחדר ההלבשה כפי שנטען כלפיו בעבר.

בינתיים, הטורניר החדש יצא לדרך עם ניצחונה של האלופה ולס סארספילד (עדיין ללא הרכש פרננדו גאגו) 0:1 על ארחנטינוס ג'וניורס. לוקאס פראטו כבש שער מרהיב בסיום 25 דקות (!) תוספת הזמן של המחצית הראשונה, שניתנה בעקבות הפסקת חשמל באזור. פקונדו פריירה, כוכב האליפות של ולס, נפצע באופן מדאיג. במשחק נוסף שסבל מהפסקת חשמל, דריו בנדטו הציל את ארסנל ששיחקה בתשעה שחקנים, עם שער בתוספת הזמן שקבע 1:1 מול אוניון סנטה פה, לזכותה כבש האורוגוואי בריאן אלמאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully