וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חואן ריקלמה הודיע: "אני לא חוזר לבוקה ג'וניורס"

הפליימייקר נפגש עם המאמן החדש ביאנצ'י, אך בישר לאוהדים המאוכזבים: "לא משנה את ההחלטה, יש לי את המילה שלי"

הקאמבק המרגש של השנה בארגנטינה כבר לא יקרה. חואן רומן ריקלמה נפגש היום (שבת) עם קרלוס ביאנצ'י, שחזר לאמן את בוקה ג'וניורס ורצה לצרף אליו את הקשר שכיכב תחת הדרכתו בעבר, אלא שבסיום הפגישה הודיע ריקלמה לכתבים שהמתינו מחוץ למתחם האימונים: "אני לא יכול לשנות את ההחלטה שקיבלתי לפני כחצי שנה. אני לא חוזר לבוקה".

חואן רומן ריקלמה, שחקן בוקה ג'וניורס. רויטרס
לא מתחר, אבל עדיין לא פורש. חואן רומן ריקלמה בסיום משחקו האחרון במדי בוקה/רויטרס

אוהדי הבוסטרוס קיוו כי מינויו של ביאנצ'י, המאמן המצליח בתולדות המועדון, יגרום לפליימייקר בן ה-34 לשכוח ממחלוקות העבר עם ההנהלה ולחזור הביתה. ריקלמה, כזכור, נטש לאחר ההפסד בגמר הליברטדורס ביולי האחרון מול קורינתיאנס, בעקבות עימות עם המאמן דאז חוליו ססאר פלסיוני. אולם האייקון כאמור לא השתכנע בפגישה עם ביאנצ'י והנשיא דניאל אנג'ליסי, והותיר המונים בבואנוס איירס מאוכזבים.

"חשבתי על כך הרבה בחודש האחרון בגלל המאמן, אבל אני לא חוזר בי. אני אוהב את המועדון, יש לי הרבה זיכרונות טובים. בוקה תהיה לנצח הקבוצה שלי, אבל יש לי את המילה שלי". ריקלמה, שהיה שותף לשישה מתשעת התארים בהם זכה ביאנצ'י עם בוקה, הודיע כי עדיין לא החליט לפרוש וכי הוא מחזיק בהצעות מברזיל. "אם תהיה לי הזדמנות לשחק במקום אחר, אעשה זאת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully