וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בניטס: "לא דיברתי עם אברמוביץ' שלושה שבועות"

מאמן צ'לסי מרגיש את החבל מתהדק סביב צווארו לפני וויגאן: "רומן לא מדבר על העתיד, הוא אוהב לדבר על כדורגל"

חבל הפיטורים שמונח על צווארו של רפא בניטז מתהדק משבוע לשבוע, ואחרי שבארבעת המשחקים האחרונים בכל המסגרות הבלוז לא הצליחו לנצח, נראה שהמאמן הספרדי עלול לשלם במשרתו אם הוא לא ינצח הערב (17:00, ספורט 1) את וויגאן בסטמפורד ברידג'.

כידוע, צ'לסי מגיעה אחרי הפסד ליגה 3:2 לניוקאסל, כשעוד קודם לכן היא סיימה ב-2:2 נגד רדינג (בליגה), 2:2 מול ברנטפורד בגביע וב-0:0 מול סוונסי בגביע הליגה. לקראת המשחק מול וויגאן, אמר בניטס במסיבת העיתונאים שלא שוחח עם הבוס שלו רומן אברמוביץ' כבר שלושה שבועות. "הפעם האחרונה שדיברנו הייתה אחרי המשחק נגד ארסנל", סיפר בניטס. "זה היה לפני 20 יום, שיחקנו טוב והוא היה מרוצה".

רפא בניטס מנג'ר זמני של צ'לסי. רויטרס
מסרב לדבר על העתיד. רפא בניטס/רויטרס

על השיחות שלו עם הבוס, אמר הספרדי: "אנחנו מדברים על כדורגל. במונחים של כדורגל הכל טוב. מאז היו לי שיחות עם אנשים קרובים אליו, אבל לא דיברתי איתו ישירות". המאמן התקשה להשיב האם הוא ימשיך בעונה הבאה, ואמר: "אברמוביץ' לא מדבר על זה. הוא אוהב לדבר על כדורגל. הוא אמר שהקבוצה הייתה פנטסטית במחצית הראשונה, ואילו במחצית השנייה...הוא מדבר על דברים רגילים".

על עתידו במועדון, הוא אמר: "אם אתה מנצח, זה בסדר. אם לא, אנשים מתחילים לדבר. אני לא יכול לדבר על העתיד אם העדיפות שלי היא למשחק הבא. יש לי חוזה עד לסיום העונה ואנחנו יכולים לדבר ולדבר, אבל כל מה שאני יכול לעשות זה לנצח משחקים. בעמדה שלי אני צריך להתרכז במשחקים ולנסות לשפר את ההופעה של הקבוצה. אנחנו רוצים לנצח, ואברמוביץ' רוצה גם כן. הוא רוצה שנהיה בטופ 4 כמובן. אנחנו יודעים שעם קצת יותר מזל נוכל להיות טובים יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully