וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאנצ'יני: "אני מתנגד לחוקי הפייר פליי החדשים"

מאמן סיטי, שיצטרך מהעונה הבאה להתמודד עם ההנחיות המגבילות, מסביר: "יהיה קשה יותר ממה שהיה לפני עשר שנים"

חוקי הפייר פליי החדשים שזכו בשבוע האחרון לתמיכה מצד ראשי הפרמיירליג גורמים לסערה לא קטנה במנצ'סטר סיטי, אחת המפסידות הגדולות מכך. הסיטיזנס, שהוציאו בתקופתו של רוברטו מאנצ'יני לא פחות מ-179 מיליון ליש"ט, הם בין ששת המועדונים שהצביעו נגד ההוראות החדשות שנועדו כדי לשלוט באופן טוב יותר בכספים שמשולמים בכדורגל האנגלי.

כידוע המועדונים יוגבלו בהפסדים של עד 105 מיליון ליש"ט במשך שלוש שנים כאשר החוקים הללו ייצאו אל הפועל החל מהעונה הבאה, וכל מועדון שישלם לפחות 52 מיליון ליש"ט יורשה להעלות את תקציב המשכורות עד ארבעה מיליון ליש"ט בכל שנה בלבד. כחלק מהסנקציות למי שלא יעמוד בחוקים הללו, תוטל הפחתת נקודות.

"אני לא מסכים עם החוקים הללו", הבהיר מאנצ'יני. "אם אני אדם עשיר, אני רוצה לבזבז את כל הכסף שלי על הקבוצה שלי. זה ברור שעם החוקים הללו יהיה קשה יותר מאשר לפני עשר שנים. בעבר היו קבוצות רבות שהשקיעו כספים ויש גם היום. זה גם נכון שבכל פעם שמנצ'סטר סיטי מעבירה שחקן, אם הסכום שלו הוא עשרה מיליון ליש"ט, מבקשים מאיתנו 30 מיליון. צריכים שיהיו כללים אחרים לכך מכיוון שלפעמים אתה רוצה לקנות שחקן בעשרה מיליון או ב-12, אבל למנצ'סטר סיטי זה עולה 30 מיליון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully