וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמוס מנסדורף: "המשחק כבר היה ביד שלנו"

קפטן הפדרציה נותר מאוכזב מההפסד לפולין. גלושקו: "נתנו את המקסימום". פאר: "תמיד אני מפסידה על הקשקש, זה כואב"

נבחרת הפדרציה של ישראל הודחה הערב (שישי) מהבית האירופי/אפריקאי לאחר הפסד 2:1 לפולין בהתמודדות שנעלה את השלב הראשון בתחרות הנערכת באילת. בעקבות ההפסד, ישראל תשחק החל ממחר במשחקי הדירוג, בעוד הפולניות, אותן מייצגות האחיות אגניישקה ואורסולה רדוואנסקה, עלו מהמקום הראשון.

יוליה גלושקו, שהציגה יכולת נהדרת, בגרה על אורסולה במשחק היחידות והפסידה עם שחר פאר במשחק הזוגות הדרמטי, סיכמה בכאב: "זה מאכזב, זה היה ממש קרוב. שתיהן שחקניות מעולות ומשחקות זוגות הרבה יותר מאיתנו. נתנו את המקסימום, אבל זה טניס ואין מה לעשות".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ינסו להרים את עצמן לקראת משחקי הדירוג. פאר וגלושקו/מערכת וואלה!, צילום מסך

פאר, שהובסה על ידי אגניישקה, המדורגת 4 בעולם, אבל הפגינה יכולת משופרת בזוגות, הוסיפה: "זה לא קל. כל פעם אנחנו מפסידות על הקשקש ואנחנו נותנות הכל. זה קרה לי כל כך הרבה פעמים וזה קשה. אין לי מה להגיד. זה מאכזב. עמוס אמר לנו לפני המערכה השלישית שכל השבוע יקבע כאן".

הטניסאית הבכירה של ישראל אמרה: "הקהל היה מדהים וקשה להפסיד. לא קורה בדרך כלל שיש לך שלושה הפסדים באותו שבוע בטורנירים הרגילים, בדרך כלל עוברים לשבוע הבא, אבל צריך להמשיך למשחקי הדירוג".

קפטן הנבחרת עמוס מנסדורף סיכם: "אני מאוכזב מאוד, היה לנו את המשחק הזה ביד. הבנות היו יכולות לנצח, המשחקון השביעי במערכה השלישית היה כבר שלנו ואם היינו מנצחים שם, היינו לוקחים את המשחק. נקום מחר בבוקר ונבוא לעשות את העבודה".

ישראל הפסידה לפולין בפדרציה בדרמה גדולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully